2010. szeptember 17.

MILYENNEK KELL LENNIE A GYULEKEZETNEK?

ITT OLVASTAM ERRROL

5 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Ohh, de kár, hogy románul van...de még nagyobb kár, hogy én nem tudok románul...de majd Anyukám elolvassa nekem..:)

iri írta...

Sajnalom Noemi!S mindazok akik nem ertik.

Gogyan Eva írta...

Mind igaz,hogy ezeknek latszodniuk kell a gyulekezetben.En magamot kerdezem,mind a 8-pontot tukrozi az eletem?????????
Sajnos nem.Ezert is koszonom,hogy magamba tekinthettem es meg lathattam
hianyosagaimat.Orulok es halas vagyok
a figyelmesztetesekert.

Csillagos írta...

Kedves Iri, bedobtam a Google Fordítóba, de az eredmény elég siralmas lett, bár valamilyen szinten érthető, de gondolom, egy csomó minden pedig inkább félreérthető...

iri írta...

Vajon meg kell probalnom leforditani?
Ha sikerul elethuen.Nem tudom.Ki vallalkozna ra?