2009. március 30.

SZERETEM A SPONTENEITAST

De csak miota megtertem.Azelott ha valamit jo elore el nem terveztem megfontolva minden reszletet,orat percet,minden a maga helyen rendben,nem tudtam vegrehajtani,egy utazast ,vendegfogadast vagy egyebet.
Az elso ilyen utazast pillanatok alatt terveztem,megteresem utan.Nagyon jol ereztem magam.Az Olt volgyeben utaztunk Oltenia fele egy hivo csaladdal.Mar legalabb 7 eve ennek de minden reszleteben emlekszem ra.
Itt kozel hozzank lakik egyik misszionarus par,Florina meg Mark,s egyik estere latogatast igertek,viszont az aznapi tul sok teendo megakadalyozta oket ebben.Viszont kerdesemre hogyha vacsoraztak-e a valasz tagado volt.Hat akkor gyorsan megszerveztunk egy vacsorat minden protokol nelkul s nagyon jol ereztuk magunkat.Ugy a kerti ruhaban,de meleg szivvel,az Urat dicserven,Rola elmelkedven.
Most szombaton pedig Dorothy hivott meg Caracal-ra, s mertem letenni a mindennapi munkat meg a gyerekeket,Veraval hagyni,s ujbol nagyon jol ereztem magam.Ez csak neheny pelda s nem is olyan nagy dolog csak eppen jo hogy megszabadultam a gondtol ami egy esemeny eleokeszitesevel jar.Hat ez van.

Nincsenek megjegyzések: