2009. március 10.

MEGJEGYZES BORZASI TESTVER BLOGJARA

Kedves testverem,remelem nem haragszol meg ha ide irom megjegyzesem,hiszen itt is ott is nyilvanos.Szoval a helyzet az hogy valahogy bejutottam a Pasztorokul es tanitokul,blogra de mar megjegyzest nem irhattam mert a gepem nem nyitotta meg megha nagyon is furdalta oldalam a kivancsisag mit is irt oda a 11 olvaso.Dehat ugye igy egyeni a megjegyzesem mert nem befolyasol senki.Eloszor is gratulalok a nagy munkahoz es orvendek,hogy idejeben leadtad,mar nagyon "drukkoltam"(imadkoztam) hogy idejeben meglegyen.Meg vagyok gyozodve hogy a tovabbiakon is jol atesel hisz az Ur az aki adja a szavakat a szadba.Tole csak nagyszeru szarmazik.Nem tulzok.Ez egyszeruen igy van.Az is igaz hogy azt juttassa eszedbe amit betettel a" leveltarba".Eszembe jut most hogy annak idejen mikor Gyulafehervarra jartatok a zsebedben lapultak a kis papirocskak rajta heber szavakkal,azok jobb rogzitesere.Ugye hogy ez az utazas is meghozta gyumolcset.Persze mikor vonattal utaztal.
Ami irasod elso reszet illeti hat nem is tudom mondjam-e hogy sajnalom dehat ez ezzel jar.Az Urral valo jaras ezzel jar .Nem?Vagyis ha igazan akarunk jarni ,megalkudas nelkul.Most mar en tudom hogy nem szereted ha dicsernek,viszont Azt a ki bened van nyilvan dicsehetem,ugyhogy en most halat adok Azert aki benned dolgozik,es lehetove tette hogy szamunkra oly ertekes legy Altala,hordozvan az O uzenetet,hiszen en hozzatokig mehetek vissza ezzel az olteniai misszioval is.Az Ur pontos cellal inditotta a radio adast is.Meg volt a terve vele.Azt hiszem nem tulzok ha oda vezetem vissza az itteni munkat is.
Az en koromben ahol mozgok,gyulafehervaron,nem talaltam egyetlen lenyt sem aki nem orvendene annak hogy akkor vallaltatok azt a hosszu utat.Mondhatom hogy Dannak is sokat jelentett.Nagyon kritikus szemmel viseltetik a hivok irant.Persze hogy en tudom hogy az o merceje mas mint a mienk,de szamit megis a jo bizonysagtetel.S nalatok ezt latta.
Meg csak annyit,ki tudja lehet meg meglatogattok mig itt vagyok Olteniaban.

4 megjegyzés:

Maresz írta...

Nahát, de jó ez a bejegyzés! Vasárnap este szóba került "névtelen" megjegyzése, ugyanis Magyaróson is olvassák a blogot. Utána arra gondoltam, milyen jó lenne, ha olyan valaki is megszólalna, aki István tv. által tért meg. Ugyanis "névtelen" szerint nincsenek vagy nagyon kevesen vannak ilyenek. Én többekről is tudok, de ők lehet nem interneteznek...Ezért megörvendtem Irénke tv.nő bizonyságtételének. Adja az Úr, hogy a kedves férje is megtérjen:)). "A hivő feleség által megszenteltetik a hitetlen férj". Szeretettel, Maresz

iri írta...

Koszonom,Ugy legyen

iri írta...

Hat igen meg annyit hozzafuznek hogy meg vagyokgyozodve hogy Isten Lelke volt az aki igy akarta hogy ezt ilyenformaban megirjam,mivel miutan a megjegyzes ablak nemnyilt elhataroztam h ide irok,s ez sem akart megnyilni, vagyisa blogom,s imadkoztam hogy az Ur valamikeppen tegye lehetove mert a szivemben ott volt a mondanivalo mar,es azonnal megnyilt

Névtelen írta...

mit kerestem, koszonom