2009. március 5.

REMELEM

Nyugodtan jegyezhetek.Mivel egyedul vagyok itthon,csend van,a gepen egyedul vagyok,habar egy kicsit nehezen kezelem ,nem vagyok hozzaszokva,erzekeny nagyon s figyelmes kell legyek nagyon.De remelem mar holnaptol felszerelik a megszokottat.Mint mar emlitettem Raulek ezen a telen a kanadai testverek hazat (majd szerzek kepet) birtokoltak,s ezert most nekem is hozza kell szoknom az itteni rendhez.Majd aprilis elejen vissza koltozunk a tombhazba.
Megigertem hogy meg visszaterek a vasarnapi gyulekezeti osszejovetel beszamolojara.Ezen az alkalmon a misszios munkasok beszalmoltak az ez evre kituzott feladatokrol,tervbevett munkarol.Ezt majd nyomon kovetik s ev vegen beszamolnak az eredmenyrol.Konkret komoly munkarol van szo,persze koztuk lanyok vagy fiuk hazasulo vagya is.A legmegkapobb szamomra most is Alina az orvosmisszio munkas volt.Erdekes volt mikent kapcsolja egybe orvosi munkajat a misszioval.Fontosnak tartja pacientjei lelki eletet,egeszseget is.Elmeselte mikent gyozott meg ket not,hogy megtartsak terhesseguket,ne mondjanak le a gyerekekrol,megigerve nekik hogy tamogatni fogja oket ami tole telik s ami nem az Ur gondot visel.S eppen mikor egyik kozuluk szult,erkezett egy transport segely ugyhogy ellatta a not,gyerekholmival meg gyerekkocsival is.S ekkent bizonyitott ujbol az Ur gyermeke mellett,mert nem vall szegyent az aki az Urban bizik.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugy látom már fellelkesitett a gyülekezeti együttlét! És annyira orülök, errol kellene minden gyülekezeti alkalom szoljon. Most laptopot használsz? Jó éjt!:)

Kriszta írta...

csak ámulok...