2009. március 21.

ILYEN NAP IS VAN

Csendes, bekes ,kellemetlensegmentes,megertessel,turelemmel teljes.Neha szeretnenk ezt igy megorokiteni ,hisz itt erezzuk jol magunkat.Edeni pillanatkep.Erre voltunk teremtve.Mi is jellemezte az Edeni eletet."És meghallák az Úr Isten szavát, a ki hűvös alkonyatkor a kertben jár vala"
Az Urral valo kozosseg jelenlete eletunkben tud edeni atmoszferat hozni mindennapjainkba.
Az este a fiukkal egy kulonleges vacsoraban volt reszunk.Ok jottek az otlettel hogy jol fogna egy kis gyertyafenyes asztalt teritenunk.Hat azonnal neki is fogtunk.Samuel diszitette az asztalt minden hozzavaloval.En gyorsan hozzakezdtem elokesziteni a hozzavalokat(paradicsom alma banan,paprika es csirkemell)Nyarsra huztuk s be a gyorssutobe.S mikor korulultuk az asztalt Ionatan meg is jegyezte,milyen romantikus vacsora! Nagyon orvendeztek.
Es en meginkabb,hogy meg felejtik a szulok hianyat.Dehat amugyis az internet nagyszeru talalmany mert olyan kozelbe hozzak oket,ketszer-haromszor is naponta beszelgetnek.Meg jobban viselik mint a tavaly.Nottek mar,vagy belejottek?
Ma beszelgetve kissebbik menyemmel,mondta hogy felhivta Kanadabol a haztulajdonos(vagyis a haz ahol eppen lakunk az oveke,szukseg volt itt lenni hogy ne legyen lakatlan, a "hivatlan vendegek"miatt),szoval Michelle hivta fel Verat.S kerdeztem ha nem nehez e nekik vissza jonni.Meglepo volt a valasz .Alig varjak hogy "haza"jojjenek.Ilyet csak az Ur tud tenni .Mikor elkellett utazniuk Michelle sirt.Kanada sirt Romania utan,megpedig Oltenia utan Hat nem csodalatos az Ur amint munkalkodik?Mindegyre meglep valamivel.

3 megjegyzés:

Tündi Daika írta...

Én is úgy tapasztalom, hogy Isten jelenléte a legnagyobb ajándék az életünkben!!! :) Szép vasárnapot.

Kriszta írta...

ó, azok a meghitt vacsorák. Én is sokat tapasztaltam ezt a családomban:) igaz, még nem az unokákkal együtt, de na..:P

Maresz írta...

Gratulálok a gyertyafényes vacsorához! Az én lányaim is nagyon szeretik:).