2011. december 4.

EGY NEV, EGY HELYSEG ,EGY SZO

Eleg ahhoz, hogy emlekeket ebresszen bennunk.Igy jartam en is Mammkanal jarva, s olvasgatvan a megjegyzeseket, (mert ugye a bejegyzes utan azok a legerdekessebbek),megakadt a szemem a Horvath neven.Huha igy hivtak a legjobb baratnom a liceumi evek alatt.Tovabb menve, -hova is lyukadtam ki?-Marosujvar.Ami pedig nem mas mint szomszed varos szulofalummal Felvinczel.Persze , hogy beleptem, szetneztem, s be is neveztem.Ugyhogy mostmar szeretettel udvozlom nalam Horvath Emmerenciat ,hogy mennyire van kapcsolatban emlekeimmel azt talan csak o tudna megmondani.Viszont kivanom, hogy jol erezze magat korunkben.
Mammkanal pedig ,talan ti is lattatok felhivas van, hogy mire is, ha beneztek majd meglatjatok.Majd megprobalok en is eleget tenni , amennyire tudok.
  A tavalyi advent idejen valami ilyesmit tettem en is, felidezven egy gyerekkori karacsonyi emleket.Az is igaz, hogy talan Mammka mas oldalrol kozeliti meg az adventi elmenyeket(tevedek?),inkabb a mara celoz, hogy mennyire is tudjuk atmenteni a maba a gyerekkori izgalmat,tokeletesen megelt erzeseket.Na valami ilyesmi, de nala ez szebben kifejezesre jut.
 Hat az elkovetkezo napokban igyekszem en is kifejezesre juttatni hogy mit varok ettol az idoszaktol.Vagy helyesebben, mivel tudok hozza jarulni , hogy ez a varakozasi ido tenyleg az legyen aminek lennie kell.De ebbe be kell vonnom a ferjemet is, s o nem annyira hajlamos erre mint a tavaly az unokaim .
De azert megprobalom, ki tudja milyen meglepetesben lesz reszem.Mert ugye azert a zoknis keresgeles nala nem fog bevalni (ezt csak ugy mondom en is)
 Erre aludni kell egyet.Jo ejt! S kellemes , aldott hetet!

Nincsenek megjegyzések: