2011. december 20.

BATORITAS AZOKNAK KIK ISTEN MUNKAJABAN FARADOZNAK

Kisebbik fiamtol kaptam ma ezt az Emailt , s gondoltam megosztom azokkal kiknek eppen erre van szuksege ebben az adventi idoszakban.


Dragii mei,

Azi am primit un mail care ma condus in lacrimi. Un raspuns la framintarile mele. Oare chiar se merita? In urma cu 7-8 ani intr-un  parc din draganesti-olt am vb cu niste fetite de 13-14 ani despre Domnul Isus. In vremea aceea era greu, nu trecea zi sa nu fiu injurat , huiduit  pe strada. Era umilitor si greu, si ma gandeam OARE CHIAR MERITA???? Dupa ani de zile primesc acest email, care nu vreau sa-l pastrez numai pentru mine. Poate si TU dragul meu te framanti cu gandul OARE CHIAR SE MERITA.... trage tu singur concluzia... Primeste-o ca o incurajare de la Domnul Isus, care se bucura MULT.
Alexe, rob al lui Hristos.

As vrea ca de aceste sarbatori sa iti multumesc din inima pentru ca mi-ai adus vestea cea buna...pentru ca in aceea zi in parc te-ai lasat folosit de Dumnezeu si mi-ai vorbit despre El. Alexe daca de aceste sarbatori nu poti sa te bucuri asa cum ai vrea, poate esti intristat de ceva, poate treci prin perioade grele, prin lipsuri, te clatini, sau poate esti bine si esti pe culmi cu Dumnzeu, te bucuri de El si iti gasesti placerea in El , oricum te-ai simti sa stii ca ai motiv sa te bucuri...adu-ti aminte acum cand sarbatorim ziua nasterii Lui in iesle, adu-ti aminte de perioada in care el s-a nascut in viata ta si apoi prin tine s-a nascut si in viata altora...iar eu sunt o marturie ca Isus s-a nascut si in viata mea, iar tu ai avut un rol atat de important...multumesc mult dragul meu frate, cand ma gandesc cum a lucrta Dumnzeu imi este imposibil sa nu lacrimez...a adus speranta familiei mele, schimbare, mantuire prin invitatia pe care mi-ai facut-o in aceea zi...stiu ca nu e meritul nostru si ca a Lui a fost toata puterea, dar sa ne bucuram ca El a ales sa lucreze prin oameni atat de slabi ca noi! Alexe...nu am cuvinte sa spun ...dar iti multumesc, au trecut anii, Dumnezeu m-a crescut m-a invatat, si continua sa faca asta pentru ca am atata nevoie de El...dar totul a inceput in aceea zi din parc cand eram cu prietenele mele si tu ai venit si ne-ai vorbit asa cum nu mai auzisem niciodata. Viata mea schimbata au inceput sa o vada si acele colege cu acre eram...si chiar Elena colega mea care acum il urmeaza pe Domnul si vrea chiar sa se si boteze...ea e la Bucuresti si inca tine legatura cu 2 din fetele care erau cu mine atunci pe banca : Madalina si Corina ...daca iti amintesti sa te rogi pentru mantuirea lor...Colega investeste in ele prin relatia de prietenie ce o au si imi doresc asa cum Dumnzeu m-a folosit pe mine in viata Elenei asa sa o foleseasca si pe Elena in viata Corinei si Mdalinei...au trecut anii alexe, dar aceea zi din parc inca isi aduce rodul si eu cred ca mai are de rodit...e asa de minunata dragostea lui Dumzneu si mila Lui, pentru felul cum ne cauta si ne cheama la El...Domnul este bun! Vreau sa te incurajez si sa iti amintesc ca eu pot sa iti scriu aceste lucruri frumoase doar pt ca tu in aceea zi ai vestit Evanghelia:) Iti multumesc din inima Alexe, esti un frate special pentru mine!:) Sarbatori pline de Domnul Isus!

3 megjegyzés:

Kisné Ady Éva írta...

Köszönöm, hogy föltetted!

Gogyan Eva írta...

Nem tudok szohoz jutni csak aldom es magasztalom Istent mind azert amit tett es teni fog az emberek eleteben.Kulon udvozlom kedves fiadat es csaladjat e csodas unnepek alkalmaval.Ce bucurie mare pe pamint si de nedescris in ceruri pentru fiecare persoana care se inpaca cu Dumnezeu.Koszonom en is,hogy megosztotatok oromoteket velem is.
Az Ur Jezus legyen aldott.

iri írta...

Amen Eva!Szamomra is nagy orom volt
Milyen csodalatos Istenunk van!
Elkuldom fiamnak, hogy olvassa udvozleted!