2010. november 18.

SZINTE NEHEZEN HISZEM EL

Hogy mar negy nap telt el utolso bejegyzesemtol.Valosaggal nem is ereztem mikor is szaladt el.Azota mar virrasztoban is (egy kozeli baratunk), temetesen is voltunk.Meg a koraoszi bronhitisz is visszatert s ujbol kinoz lazzal meg kohogessel.S ez negy nap alatt.Sok vagy keves? Oh es vasarnap meg ket kulonbozo gyulekezetben is orvendeztem a testvereknek, s batoritott az Ur Igeje.Na meg ferjemmel keddi setan is voltunk Gyulafehervaron, felvasarolva a szukseges alapelelmet.S ugyebar elveztuk a novemberi napsutest, megha ma reggel viztocsakra ebredtunk is delutanra mar egyetlen felho sem volt az egen.Ezt mar nem tudtam elvezni mert eppen akkor csappant a lazam ket fok minusz 38-ra s inkabb tantorogtam gyorsan be az agyba , kicsit pihentetni allapotom.Na meg aztan eszembe jutottatok ti is jotanacsotokkal:igyekszem most is betartani, az Abigel agyba parancsolatat,Annacska tormas palackjat, meg meg van.Hozza iszom a feketeretek mezes levet,2 orankent gargarizalok valtva a sos vizet  bikarbonatos oldattal.Meg forro pakolast a mellre.S meg ha nagy kedvem az evesre most nincs nem feledkeztem meg a fokhagymarol(nem kinai)sem.Hat ilyen napok is vannak.
Amint latjatok komolyan veszem rosszulletem s igyekszem, de a legjobban az batorit hogy egyedul nem tudom ezt a harcot vinni hanem:
Szeretlek Uram, én erősségem! 
  3. Az Úr az én kősziklám, váram és szabadítóm; az én Istenem, az én kősziklám, ő benne bízom: az én paizsom, idvességem szarva, menedékem. 
  4. Az Úrhoz kiáltok, a ki dicséretre méltó, és megszabadulok ellenségeimtől. 


S tudom hogy ti is imadkoztok !Koszonom!


                         

13 megjegyzés:

Emese írta...

az Úr Jézus gyógyítson meg most is kedves Iri!

Zambo Dalma írta...

Igen,imadkozok.es lesem a jobb hireket.Az Ur Jezus aldjon es gyogyitsonmeg!

Boriska írta...

Kivanom, hogy minel elobb gyogyitsa meg az Ur Jezus Krisztus !

Anna Isten oltalmában írta...

Kedves Iri.Én is most lábalok ki a járványból.Nekem torokfájásom volt.Gennyes gyulladás.Alig tudtam nyelni.A fokhagymát ettem intenziven ,s úgy látom ez használt abban,hogy nem lázasodtam be.Viszont a gennyesedés nem akart elmúlni.Nehéz volt a nyelés.Két nap én is ágyba kerültem.Aztán a fülem is fájni kezdett.Sajnos antibiotikum nem segit,mert gyerekkoromban rengeteget kaptam és rezisztens lettem.Olvastam a neten,hogy az almaecetes öblögetés milyen jól használ.És tényleg nekem bevált.Aztán a fülem végett,mivel nagyon nyillalt föztem erős kamillateát ,tettem bele vagy két kanál svédcseppet és gőzölést csináltam a fejemnek úgy,hogy miközben a forró kammillateás edénykére hajoltam a lepedő alatt a fülemet is és a torkomat is gőzöltem kb vagy 2o percig.És az Úr olyan irgalmas volt hozzám,hogy ezek után valósággal eltünt a fájdalom a fülemből ,a torkom is gyógyul,még tovább gargarizálom almaecettel,de már nem fájdalmas a nyelés.Hála az Úrnak.Mindez imádsággal együtt !
Kivánom,hogy minél hamarabb gyógyitson meg téged is az Úr.Én tegnap óta vagyok jól.

V. Anna írta...

Kívánok minél hamarabbi gyógyulást!

Gyöngyi írta...

Legyen az Úr a te gyógyítód is...

iri írta...

Igen, egy nehez ejszaka utan jo volt olvasni mindezt.Annuska ma hasznalni fogom az almaecetet is.Sajnalom hogy annyi szenvedesben van reszed.Adjon az Ur teljes gyogyulast nekesd is.

OLGA írta...

NE FELEDD IRI AZ UR A TE GYOGYITOD!
KIVANOK GYORSS GYOGYULAST !
IMADKOZOM ERTED!

Abigél írta...

Kedves Iri,csak azt tudom én is mondani mint a többiek.Adjon az Úr neked mielőbbi gyógyulást.Mert az Úr a mi gyógyítónk.Hiszem hogy így van.És imádkozunk érted:)

Gogyan Eva írta...

Egy enek versel kuldom szivelyes udvozletem es kivanok gyogyulast szamodra draga Iri.
"O mily kedves nev ez;Jezus,O mint gyogyit minden kint!Edes nyugtot,orom s beket A hivo szivekbe hint".
A lazra es kohogesre ajanlom a bodza teat,kamilaval.Nagyon hatasos ima kanallal ossze kavarni es lassan kortyokban illogatni jo langyosan.

iri írta...

Koszonom Eva!

Csillagos írta...

Kedves Iri, az Úr gyógyerejét kívánom neked valamint sok meleg teát és szeretetet:)

EVI írta...

GYógyulást kívánok én is.