2010. június 7.

UJBOL ARRA TANITOTT AZ UR

Hogy kegyelem az is hogy bocsanatot kerhetunk.Van nekem egy kisebbik fiam Alexe aki nagyon hirtelen termeszetu , meg olyan lekesedo ,s turelmetlenul rohan elvegezni teendoit, s nagyon sokszor ebbol problemai adodnak.Most is egy ilyen problemaja volt s hat kihez folyamodjon mint anyukahoz hadd imadkozzam erte.En is persze igen hirtelenkedve, ahelyett hogy epitoleg tanacsot adjak, vagy ha az nincs, bolcsen meghallgassam, igyekesztem szemrehanyni turelmetlenseget.Persze hogy tobbet rontottam mint segitettem.
Most lepett kozbe az isteni kegyelem s bocsanatot kerhettem, mert ugyebar nem eppen mindig van igazunk, s ilyenkor olyan jo megmosodni Isten kegyelmeben, mert Obenne van bocsanatkeres s van megbocsatas.Hala Neki!

4 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

OJ JO AZ UR ,MINDIG VAN RANK IDEJE ES NAGY TURELEMMEL KESZ TANITANI.DE TOLLUNK FUGG,HOGY MENYIRE VAGYUNK KESZEK TANULN.HA RA FIGYELUNK CSAK ALDAS SZARMAZIK ABBOL RANK ES SZERETEINKRE.

Anikó írta...

Valoban jo megtapasztalni hogy akkor is amikor a legkisseb hibat kovetjuk el az Ur otvan ,megfed bennunket de ugyanakkor szereto karjaiba zar es magbocsat.Igy igazgatja a mi utjainkat,csak engedjuk hogy vezethessen!

Zambo Dalma írta...

en is gyakorolhattam a bocsanatkerest a tegnap:Attitol es a gyerekektol kellett kerjek bocsanatot mar kora reggel(magatol erthetodo hogy legelobb az Urtol)es jo volt atelni a megbocsatast.

Névtelen írta...

Igy van Irri édes,Hála Neki,Hála Neki,Boriska