2012. április 17.

HETFOTOL HETFOIG

Semmikeppen sem szerettem volna ezt a napot(hetfot) atugrani s megis azt tettem.Most mar tudom , hogy ma kedd, de elnezest kerek.
     Az elmult het az unnepre valo keszulodessel telt (ezuttal ferjemmel unnepeltem) ,viszont hagytam , hogy az Ige is szoljon.
Ugy hiszem tobben is vagytok ugy mint  en ami a szeretteink megtereset illeti.Evek ota konyorgunk Istennek ezert s varjuk a valaszt ra.
 Daniel konyvenek 9-ik es 10-ik resz batoritott ez alkalommal.
 És értésemre adá, és szóla nékem és monda: Dániel, most jöttem ki, hogy értelemre tanítsalak. 9:22

. És monda nékem: Ne félj Dániel: mert az első naptól fogva, hogy szívedet adtad megértésre és sanyargatásra a te Istened előtt, meghallgattattak a te beszédid, és én a te beszédeid miatt jöttem.10:12
Elolvasando az egesz resz nemcsak ezek az Igek.Nem szeretnek semmit hozzafuzni mindenki vegye le az eppen neki szolo uzenetet.

3 megjegyzés:

Marietta írta...

Pecznyík Pál
Isten szava!

Égen - földön mi látható,
Isten alkotása!
Már régóta folyik annak,
halvány utánzása.
Nem akarja beismerni
bukását, az ember,
lázasan kutatja, mit rejt
az ég - föld s a tenger.
Pedig végtelenhez képest,
parányi egy élet?
Értelem nem foghatja fel,
a nagy Mindenséget!
Isten, szent ,,Legyen" szavára,
jött létre a világ,
Földön - légben nyüzsgő élet,
színes madárvilág.
Sokféle gép, bomba, fegyver,
emberkéz munkája,
ijesztően növekedik,
vészes arzenálja.

Nyomot hagyott mindenfelé,
engedetlenségünk,
tönkre tettük a jót, melyet,
Isten adott nékünk!
Hála, Jézus a sok rosszat,
jóra fordította,
bűnfertőzött bukott embert,
talpra állította!
Kegyelméből, ma még lehet,
bűnből hozzá térni,
Isten, hívő gyermekeként,
menny-honában élni!

Celldömölk,
2011. I. 2.

iri írta...

Koszonom Marietta!Nagyon szep!

Gogyan Eva írta...

Az egesz resz tele van Isten igereteivel.Csak el kell fogadjuk azokat magunk es szereteink szamara.Es Isten hatalmasan cselekedik.