2012. április 25.

HA SZERDA AKKOR TEA

ALDOTT NAPOT!KELLEMES TEAZAST!

4 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Orulok az egyutletnek.
"Ime,mily jo es mily gyonyoruseges,a mikor egyutt lakoznak az atyafiak!legalabb egy teara.
133-zsoltar:1

Boriska írta...

Köszönöm, hogy talalkozhattunk !
,,Sokat cselekedtél te, Uram Istenem,a te csodáiddal és terveiddel mi érettünk:semmi sem hasonlítható hozzád;hirdetném és elbeszélném, de többek, semhogy elszámlálhatnám. Zsolt 40.6 v.

Marietta írta...

Láttam Uram!


Láttam Uram!
Egyik béna volt, a másik aszott sárga...
Vagy nem volt lába...
De a Te fényed hullt a betegágyra!
Hitükkel elrejtőztek nálad,
és úgy hordozták mázsás terhüket,
a Te erőddel, mint szalmaszálat.
És láttam szalmaszál alatt roskadozókat,
mert mázsás teher könnyű,
mint a kis szalmaszál Veled,
de nélküled a szalmaszál is mázsás súly lehet.
Új évbe indulok, és nem tudom, mi vár rám.
Csak azt tudom, velem vagy, nem hagysz árván.
Csak azt tudom - utam már kijelölted,
mint bízó gyermek járhatok előtted.
Te mérsz bút, örömet, munkát, terhet,
s irgalmad mindegyikbe áldást rejtett.
Csak egyet adj, hogy célirányt haladjak,
hogy szalmaszálak alatt ne roskadjak!
És ha szereteted mázsás teherrel
tenné próbára ezt a gyenge vállat,
segíts úgy vinni mázsás terhemet,
a Te erőddel, mint szalmaszálat!

Marietta írta...

Túrmezei Erzsébet fordította

A KÚT

Mindig csak adni

Az öreg kút csendesen adja vizét...

Így telik minden napja.

Áldott élet ez – fontolgatom:

Csak adni, adni minden napon.



Ilyen kúttá kellene lennem!

Csak adni teljes életemben.

Csak adni? Terhet is jelenthet.

Jó kút, nem érzed ezt a terhet?



Belenézek, tükre rámragyog:

„Hiszen a forrás nem én vagyok!

Árad belém, csak továbbadom,

Frissen, vidáman és szabadon."



Hadd éljek ilyen kút életet!

Osszak áldást és szeretetet!

Nem az enyém, Krisztustól kapom.

Egyszerűen továbbadhatom.