2011. január 1.

BLOGSZULINAP

                                              

Hat igen IGY  kezdodott.S maris eltelt 2 ev.Gyorsan es biztosan elszaladt.
Mit is jelentett szamomra ez a ket ev internet?Nem keveset.Kapcsolat epitest elsosorban.S ami ebben jo volt es megsem valt virtualissa,hat az elo talalkozas volt blogtarsnoimmel s egyben hitbeli testvernoimmel.
Epitoek , batoritotoak voltak szamomra blogtarsnoim bejegyzesei.Sokat tanultam beloluk, s ami a leginkabb hasznomra volt az a teny hogy nagyon sokmindenben magamra ismertem, s batoritot hogy nem vagyok egyedul harcaimban.
A keves idore valo szamuzetes  is jott tett mert rendeztem magamban az elsosegeket, s egyben megvizsgalhattam magam a net fuggosegben, s olyan volt ez mint egy meregtelenites.Jol fogott.
Talan csak ennyit mert mar nincs idom hiv a szolgalat.
A tobbit ratok bizom hogy eldontsetek.

7 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

BOLDOG SZULI NAPOT KEDVES IRIBLOG
Sok mindennel gazdagitottad eletemet,oszinteseged,harcaid,csodas otleteid mind mind csodaszep emlekek.
Foljtazsd tovabb ,hogy egymas hite altal epuljunk tovabra is.

iri írta...

Koszonom Eva!En is halas vagyok hogy megismertelek!

Sári mama írta...

Kedves Iri!
Nemcsak a neve áldás a blogodnak, de Te Magad is Áldás Vagy!
Hát Isten éltessen sokáig a blog születésnap alkalmából Téged is meg a blogodat is!
Szeretettel: Saci

Abigél írta...

Gratulálok Iri! Ehhez is kitartás kell(legalábbis nálam)és az sem mindegy kiért vagy miért csináljuk.Örülök hogy megismertelek.És nagyon megszerettelek!Isten áldjon mindenki Irije!

iri írta...

Nagyon koszonom , kedvesek vagytok!

Toyin O. írta...

Nice looking blog.

Anna írta...

Először is, Boldog Uj évet kívánunk neked és szeretteidnek férjemmel együtt.
Szünetről: szerintem minden blgos szokott szüneteket tartani. Ne maradj sokáig távol...
Örülök, hogy ilyen fiatalos vagy és virtuálisan is ápolsz kapcsolatokat. Igen, áldás vagy!