2011. január 14.

NAGYON MEGORVENDTEM

Mikor felfedeztem a Bibliaolvaso Vezerfonalat 2011-re.
Lehet egyeseknek kozuletek ez furcsan hangzik, mert annyira rendelkezesetekre all minden ilyen forras, meg ha ez nincs, olyan sok modja van annak hogy kovessuk a Szentirast egy even at.

Viszont nalam ki elegge elszigetelt vagyok a magyar kozossegtol (ez a blogvilag a kapocs) egeszen maskent allnak a dolgok.

Mar mindjart megteresem utan a vezerfonalat kovetve olvastam Bibliam,s ez sokkal tobbet jelentett mint egyszeru olvasmany.Joggal mondhatjatok hogy a Biblia olvasasa sosem lehet egyszeru olvasmany.Viszont en azt mondom hogy en mindegyre megtapasztaltam hogy Isten Lelke altal volt osszeallitva ez a "fonal"
Szamomra mindig a napi problemaim megoldasat jelentette az aznapi ,itt kapott Ige.S nemcsak.Hanem volt olyan eset hogy masoknak is atadtam s eppen arra volt szukseguk.

Egyik testverno, egy ilyen alkalommal meg is jegyezte ,hogy mindig azt mondod amire eppen szuksegem van, meg hogy milyen jol ismered a Bibliat.Pedig nem eppen igy volt,hanem ezt az Iget keszitette el az Ur arra a napra.
Nehany eve viszont nem tudtam beszerezni a Vezerfonalat, s ez hianyzott nekem.S most olyan jo volt itt megtalalni s ilyen modon, kovetni egy even at az Iget.

Ugyhogy koszonom!

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Iri!
En is igy kozlekedek a neten, orulok, ha valamire raakadok. Ajalom neked a
http://materenita.lapunk.hu://
itt meglehet talalni a MAI IGET es nagyon sok jo dogot.
Koszontelek es sok erot a mostani munkadra
Kiss Balla Ilona

iri írta...

Koszonom Ilona!

Gogyan Eva írta...

Mind eszt csak az erzi at igazan aki eppen abban a cipoben jar .Nekem megadatott,hogy mind a ket nyelven olvashatom a napi iget,es csak most tudom igazan ertekelni amind olvasom a te gonjaidat.Maskor legyunk figyelmesebbek a szorvanyban elo testvereinkel,hogy ok is orulhessenek a kereszteny irodalomnak magyar nyelven.

iri írta...

KOSZONOM EVA

Névtelen írta...

Kedves Iri, a kovetkezo cimen a magyarazatot is olvashatod:
http://www.mbe.baptist.hu/index.php?m=15
Johanna.

iri írta...

Annyit meg megjegyeznek ,hogy olvasom a Napi Iget is,persze nem onnan(mert nem nyilik meg Ilona)
es epito szamomra, de nem ugyanazt jelenti mint a Vezerfonal,mert itt Isten erinti napi szuksegem.

Névtelen írta...

Kedves Iri! En is olvasom az AHITATOT, csak gondoltam,hogy ott meg nagyon sok jo dolgot talalsz, kar, hogy nem nyillik meg.
ott van Spurgeonnak a "ISTEN IGERETEINEK TARHAZA minden napra, enekek stb.
Isten aldasat kivanom eletedre!!!
Szeretem ahogy irsz es olvastam a MAGDALENA lapot is .
Sok szeretettel koszontelek!!!
Kiss Balla Ilona.k

iri írta...

oLYAN KEDVESEK VAGYTOK!

iri írta...

Koszonom Johanna.Elolvastam.

Maresz írta...

Iri,
általában okt-novemberben szoktuk megrendelni a baptista falinaptárt, a Szeretet-lapot (+ még 3 folyóirat) a vezérfonalat és az áhitatot a következő évre Nagyváradról, a Szövetség irodájából. A férjem, és a többi lp. is, a misszióskonferenciáról szokta elhozni ezeket a gyülekezet részére. De postán is elküldik azoknak, akik távol laknak.
A blogomon jobb oldalt van több áhitatos link, ha érdekel megnézheted.
Én is örülök, hogy elektronikus formában is megvan a vezérfonal. Hasznos.

iri írta...

Koszonom Maresz!