2010. július 21.

OLYAN JOL ESIK OLVASNI

Megjegyzeseiteket, s sokszor olyan ertekkel telitettek, hogy mar azert is erdemes volt bejegyzest irnom.Olyan erdeklodessel olvasom, igaz nemcsak nalam hanem mas blogokon is.
Igy tortent az alanti bejegyzesemnel is, meghatott megjegyzeseitek s ugyanakkor osztonzott is hogy bovitsem egy kicsit azt amit alant irtam.
A fo tema ott az utazas volt(olyan instant modon), s az utitarsunkkal valo beszelgetest csak eppen megemlitettem.Most szeretnem meg megjegyezni hogy az illeto tobb even at tanar volt majd az utobbi evekben a gyulafehervari muzeumban dolgozott s regeszeti asatasokat is vezetett.
Mielott utra kelltem volna az utolso pillanatban bedobtam egy uj testamentumot is a taskamba, s a vonatban reggel fele azt olvastam.
Mikor hallottam utitarsunkat igy nyilatkozni eppen a 46-os zsoltart olvastam s ugy ereztem hogy a 11-12-es verseket felkell olvassam neki.
. Csendesedjetek és ismerjétek el, hogy én vagyok az Isten! Felmagasztaltatom a nemzetek közt, felmagasztaltatom a földön.
12. A Seregek Ura velünk van, Jákób Istene a mi várunk
Adja az Ur hogy elette legyen eleteben!

3 megjegyzés:

EVI írta...

Ámen.Nagyon aranyos a két kislány,áldott időtöltést velük.

iri írta...

Koszonom!

Abigél írta...

Az Úr útjai kifürkészhetetlenek.Ez az ember nem mondhatja majd hogy soha nem hallotta az Igét.Adjon neki az Úr kegyelmet a megtérésre.