2010. július 30.

MINDEN KULONOSEBB ESEMENY NELKUL


Zajlanak a mindennapok, szep sorjaban egymas utan.Mintha egy kicsit lazult volna a szoritas ami a surgos tennivalot illeti.Mintha egy picit napirendre tertem volna, s vegzem a napi teendot.Legfontosabb szamomra itt is az Urral valo kapcsolat amit sajnos neha rohanas kozben oldok meg s mindenhol -mindenkor fele kuldom sohalyom , attol fuggoen mi is jut eszembe.
A masodik hogy minel figyelmesebb legyek ferjemmel szemben, s harmadszorra unokaim szuksegeinek kielegitese s felugyelete. S utana jonnek a mindennapi munka.A betakaritasnak van inkabb meg eltevesnek elonye, s koztuk, fozes, takaritas, mosas, nehany burjan tepes, meg ki ne tudna mi minden fer be egy nap leforgasaba.
Persze nem megy ez igy szep sorrendben hanem inkabb a szivemben meg van ez a sorrend s ahogy a szukseg adja.Tudjatok ti!
Csak azert irtam hogy tudomasotok legyen arrol hogy itt vagyok s meg nem fulladtam bele a munkaba.
Eledelt is eleg gazdag valasztekban lehet ilyenkor kesziteni mert eppen ontja a kert a finomsagait.
Ma kiprobaltam az Ottis karfiol felfujtjat.Finom lett. Meg lucskost foztem ferjemnek mert o nem eszi csak rantva a karfiolt.
Na meg edes kukoricat is foztem.
Hat ennyi lenne!N ameg sut a nap, meleg van s ujbol permeteztuk a paradicsomot.Mar erik.De csunya kod volt ma reggel s vedni kellett

9 megjegyzés:

marika írta...

a kukoricából én is ettem volna szívesen.Az örök kedvencem!:)

iri írta...

Szivesen latlak!

Mike Adina írta...

Pont így van, ahogy írod.

iri írta...

Ugye Adina? Na es egyben tevedtem, kepzeljetek evett a ferjem is a felfujt karfiolbol, s tetszett is.

Csillagos írta...

Olyan szép ez a kép!!! Örülök, hogy kellemesen telik a nyarad, szerintem nagyon jó dolog, ha az ember hasznosnak érzi magát!!!

Gogyan Eva írta...

Orulok Iri edes,hogy jelentkeztel, Mar kezdtem agodni,hogy mi tortenhetet veled.Azert csodalom ,hogy ij sok tenivalo mellet meg mindig birod a rohamot.De igy igaz "Isten megadja az oveinek a szugseges erot minden hejzetben."Hala erte draga Megvaltonknak.
Kivanok en is jo etvagyat a kukoricahoz.

iri írta...

Eva draga aranyos vagy hogy igy gondoltal ram.Koszonom.A kukoricahoz pedig szivesen latlak mindannyiotokat!

Borzási A. Kriszta írta...

abból a kukoricából én is ettem volna, iri!

iri írta...

O,o Kriszta!A Harghitan nincs kukorica?Megallsz itt haza fele menet!