2010. július 21.

CSUCSTELJESITMENYNEK



Szamitott nekem az amit hirtelen elhatarozas utan veghezvittem.Hetfon delben tudva hogy ferjemnek utja van Bukarestbe, felvetodott bennem a lehetosege annak hogy lehozhatja Alexe a lanyokat Bukarestbe(mivel tervbe volt veve hogy Priscilla es Miriam vakaciozzon egy kicsit nalunk), es majd ferjem visszatertekor elhozza.Viszont a szulok nem biztak Danra a ket kis lanykat mert megterhelo egy ferfinak utazni vonattal 7 orat veluk,igy nekem kellett hatarozatot vennem hogy egyutt utazom el ferjemmel.
Egyszoval hetfon delben elhataroztam hogy utazom.De en ilyet megnem tettem.Minden surgos munkat felbehagyva, nehany ora alatt felkeszulni az utra( harom fele tesztat sutottem, egyetmast becsomagolni, s jomagam is kesz legyek), utana pedig 24 orat uton lenni.Ezert csucsteljesitmeny, mert en altalaban eloszor megvetem hanyom a dolgokat, nehany nappig tervezem, ujbol nehanyig keszulok,szoval ilyen alaposan elkell keszulni az utra.Meg aztan en vonatban , buszban aludni nem tudok.
S sikerult , ma szerda delutan van , itt vannak a kislanyok, en is egeszben, meg egy szep nehany orat Alexe-vel is eltoltottunk a Nyugati allomason.Jo volt, szep volt, s a kislanyok orome is nagy volt mikor ujra felfedezo utra indultak a hazban, udvaron, kertben , orvendezve az itthagyott jatekoknak mint ujaknak, puszit adva Neronak, mely ugyancsak orvendett jelenletuknek.
Na meg enelkul en sem tudtam volna tiszta szivbol halat adni kedd este mikor hazaertunk az agyert.Ez a termeszetes dolog most olyan nagyszerunek tunt nekem, olyan jo volt elnyujtozni benne, s erezni az elottem allo pihenes oromet.S eszembe jutott minden hajlektalan kinek nincs meg ez a lehetosege
.S tudom hogy ezt csakis az Ur segitsegevel tehettem meg!Vagyis az utazast, rovid ido alatt.

S meg eszembe jutott az a ferfi akinek ugyet elintezni volt ferjem Bukarestben, s olyan sajnalat fogott el miatta.
Alkalmam volt vele beszelgetni az uton, s kerek perec kijelentette(mikor a hitrol beszelgettunk ) hogy o nem hisz .Nem hisz Isten letezeseben es az orokkevalosagban(meg most is borzongok leirni ezt)
Masfel oraba sem telt s ugyes-baja el volt rendezve, s az este arra gondoltam , milyen lehet egy ilyen ember elete ha nem tudja szemeit az egre emelni s tiszta szivbol halat adni Istennek hogy elrendezodott ugye, vagy barmi masert is kinek ad halat, kitol ker segitseget?
S olyan sajnalat fogott el iranta, milyen egyedul is lehet egy ilyen ember.Meg egy alat sincs ilyen egyedul mert azok is cselekszik alkotojuk akaratat.
Lehet ezert is kellett ezen az uton reszt vennem mert nincs aki erette imadkozzon.

7 megjegyzés:

sedith írta...

Iri, el sem hiszed, mekkora hatással volt rám a bejegyzésed!
Néha nem kell napokig gondolkodni, tervezgetni, néha csak kell hagyni történni a dolgokat. Úgysem véletlenül történik semmi! És a beszélgetésetek során hátha, az az ember is rájött/rájön, hogy mégis van valaki, aki még az ő ügyét is elintézi.
Szegény lehet, én azt mondom, nagyon szegény. És nem pénzben mérve, természetesen!

marika írta...

kedves Iri,milyen spontán voltál!:)Örülök hogy jól haza értetek és ha a lányokra nézek...megérte!!!Szép együtttöltött idöt kivánok nektek!!

Gogyan Eva írta...

Itt is bebizonyosodot,hogy Isten nem ad eronk feleti probakat,es meg is adja hozza a szukseges erot.A faradsagodat enyhiti a ket aranyos kislany jelenlete.Kivanok csodas napokat szamotokra.

Abigél írta...

Néhza kellenek a hirtelen elhatározások.Főleg ilyen dolgokban.Nem mindig könnyű megtenni,de utána megértjük és látjuk hogy megérte!
Szép napokat az unokáitokkal!

Mike Adina írta...

Én csak most olvastam, de nagyon köszönöm, hogy elmesélted. Most jobban ismerlek egy picivel.

Borzási Márta írta...

Gyönyörűek ezek a lányok. Köszi, hogy én is gyönyörködhettem egy kicsit bennük.
Amíg ilyen spontán az ember lánya, addig nem öregszik. Élvezem, hogy még olyan fiatalos vagy, mint 18 éve:) Akkor is útra keltél többször is, rendszeresen is...

iri írta...

Igen Marta , neha visszaternek a regi "erok"!

Adina ,orvendek!
S koszonom a jokivansagokat!
Egyelore jol szorakozunk a lanykakkal.Bizony aranyosak, foleg mikor" segitenek" nekem.