2010. április 24.

MEG NEM VOLTAM 20 EVES


Mikor az erettsegi utan munkahely utan kellett neznem, s elkerultem Szaszsebesre.Varos melyet akkor lattam eletemben eloszor s meg a foldrajz oran sem voltam nagyon figyelmes ra.Teljesen idegen,teljesen egyedul.Egyetlen baratom volt a naplom.
A kisse megrongyolodott naplocska, egyeb utan keresgelve ,kezembe kerult, s ravitt a kivancsisag hogy belelapozzak.S a lapozasbol egesz olvasas lett.Ami megkapott itt hat az az egesz naplot athato, egyedullet,hatarozatlansag,lazas keresgeles, szomorusag.Tudom hogy igy altalanossagban nagyon vidam voltam, de ugy latom ami a melyrol feltort azt ez jellemezte.
Nagyon szeszelyes s valtakozo erzelmi vilag.Vajon miert? Akkoriban biztonsagomat egy igazi baratban lattam, akibe horgonyt vetnek erzelmeim, s lecsillapodnak, szerelemme kristalyozodva.
Nagyon keresgelo allapotban voltam, remelve hogy feltunik valahonnan, eletem egyik utcasarkanal.
Ugyanakkor tobb csalodasban is volt reszem az emberi ketszinuseg miatt.Eleg nehez volt az iskola padjaibol egyenesen az elet vad dzsungeleben felebredni,felarvan, anyai tanacsok nelkul.
Hat ezt csak azert irtam le ,mert megdobbento az akkori eletem, s a mostani kozott.
Akkor 20 evesen , fiatalon,remenyteljes jovore nezve
Most szinte 60 evesen, elhervadt fizikai deru,mar az elet vegefele kozeledve
s megis

Mostani allapotom nem adnam azert.
Nem mintha annak a kornak is nem lett volna meg a maga jelentosege es fontossaga
De
Ha nem a te törvényed lett volna az én gyönyörűségem, akkor elvesztem volna az én nyomorúságomban.

Mert

Teljes szívből kerestelek téged:
Es akkor amikor:
. Sír a lelkem a keserűség miatt; vigasztalj meg a te igéd szerint!
Meghallgattal engem
Az igazság útját választottam; a te ítéleteid forognak előttem.

Es
Inkább gyönyörkFélkövérödöm a te bizonyságaidnak útjában, mint minden gazdagságban.

A te határozataidról gondolkodom, és a te ösvényeidre nézek.
Gyönyörködöm a te rendeléseidben; a te beszédedről nem feledkezem el

A te bizonyságaid én gyönyörűségem, és én tanácsadóim

Es igy imadkozom:
Taníts meg Uram a te rendeléseidnek útjára, hogy megőrizzem azt mindvégig.
Oktass, hogy megőrizzem a te törvényedet, és megtartsam azt teljes szívemből.


Vonjatok le ti a kovetkeztetest!



7 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

milyen szép ez a kép, Iri!

örvendek bizonyságtételednek!:)

Csillagos írta...

Drága Iri, olyan jó volt ezt olvasni, most eléggé nehéz lelki helyzetben vagyok, és minden bizonységtétel olyan nekem, mint a napsugár...

Borzási Márta írta...

Köszi, hogy leírtad! Megmelegítetted a szívemet! Dicsőség Istennek!

iri írta...

Igazan akkor orvendek ha oromot okozok.Csillagos bizonyara eljon a nagy napsutes.

Hajni írta...

Ez most nekem is jol fogott. Koszonom!

Módi Noémi írta...

Köszönöm...!

Mike Adina írta...

Milyen jó, hogy elmondtad nekünk is! Meg az a szép fotó...