2010. április 16.

EZ IGEN, SZEP MEGLEPETES!

Hat eppen nagyban orvendeztem hogy Adina Mike berobbant egyszerre harom bejegyzessel is, s gondolom most aztan van mirol bejegyzest irjak( marmint Adinarol hogy mennyire vartam)S gondolom magamban nehogy baklovest kovessek el s elszalasztottam volna valamely irasat,s gyorsan elkezdtem keresgelni blogjan, s tessek a meglepetes. ITT talaltam ra!Micsoda kedves meglepetes,s mar szinte tiz nap is eltelt s en meg nem lattam.Mar sok megjegyzes is beerkezett ......mit mondjak,inkabb megerdemeltek volna sokan masok? Nem mintha nem vagy megszeretnem osztani masokkal,hat talan Krisztaval vagy Evodiaval,de minden tulzas nelkul ennyit mondok:JOLESETT!
En is nagyon varom hogy talalkozzunk ,habar kisse felek attol nehogy tul nagy legyen az elvaras velem szemben, s ne tudjak felemelkedni arra a szintre.Na nem viccelek!Ez valo!Talan nem artana egy kozvelemeny kutatas(ez mar vicc) hogy tudjam ki mire is tart igenyt ,talan meg igyekeznek addig.Nem ?Majus vegeig.Oh csak tartson az Ur meg addig jo egeszsegben!
Ugyhogy Adina elnezest kerek.Na de ugye akkor nem lett volna ez a bejegyzes!
Oh szinte elfeledtem :Koszonom a viragot!Tudod ez a virag egyike a kedvenc tavaszi viragaimnak,de nem sikerult meghonositanom a kertemben.

6 megjegyzés:

Kiss Judit írta...

én is várom, hogy találkozzunk, Iri.
a blogom jobb oldalt megtalálod az e-mail címem, kellene nekem a te e-mail címed, köszönöm.

Borzási A. Kriszta írta...

te mindenkit úgy tudsz szeretni, Iri:)

Mike Adina írta...

Csodálkoztam is, hogy nem reagáltál eddig egy szóval sem :))

Tudod, milyen elvárásaim vannak, Iri, veled szemben? Hát egy nagy ölelés, esetleg, hogy valamikor egy asztalnál együnk ott a Hargitán, ilyesmi. Gondolom, ez teljesíthető. :)

iri írta...

Orvendek hogy megoldodott a rejtely(reagalas hianya)
Oh ez teljesitheto Adina!Alig varom!

Névtelen írta...

Nagyon tanulságos a blogod!
Én a helyedben biztosan versenyeztetném a www.blogverseny.info oldalon!
Mira

iri írta...

Koszonom Mira!Nem gondoltam erre ,mert nem is tudtam rola.Benezek.