2010. április 6.

KULONLEGESEN SZEP AJANDEKOT

Kaptam gyermekeimtol ,Amerikabol jovet.Egeszen izgalomba hozott,mert ereztem milyen jelentoseggel bir.Azota is olyan varakozasi allapotban vagyok.Mit is varok?Az ihletet!
Miert is van erre szuksegem?
Mert az ajandek nem mas mint egy nagyon szep kotesu naplo,melynek fedolapjan a Miatyank van, vagyis az Ur imadsaga!
S minden lap aljan egy -egy igevers.
Hogy miert leptek ezzel meg? Mert szeretnek ha beleirnam mindazt amit eppen felidezek eletunkbol , ami csaladunkkal tortent,veluk, gyerekekkorukban.S ha lehetseges mindketten ferjemmel irjunk bele.Mikor, kinek is jut valami eszebe.
Ugye hogy nem kis dolog ezt megszerkezteni.Meg is kertem az Urat segitsen abban hogy elethu legyen minden beiras.S most varom hogy az elso mondat megszulessen,mert remelem maga utan vonja a tobbit is.

4 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Ez nagyon tetszik! Igazán ötletes!!
Kívánok ihletést hozzá!!

Hilda írta...

Nagyon ötletes ajándék :)
Biztos vagyok benne , hogy sok szép történet kerül bele :)

eunika_balog írta...

Otletes ajandek:)

Nelly írta...

Igazán értékes ajándék! kívánom, hogy minél előbb megteljen élményekkel, amiből csemegézhet a családod! :)