2010. április 13.

HAT AKKOR HADD IRJAK!



Jo lesz ez cimnek !Nemde?Mert annyira megritkultak a bejegyzeseim hogy muszaj nekiruccanjak ,mert maskent nem megy.Most is csak azert ultem le mert olyan egymagamban vagyok hogy megengedhetem magamnak ezt a fenyuzest, hogy nyugodtan gep elott uljek.Meg akkor is ha a tennivalo elegge surget, pedig semmi sem nagyon "surgos"
Ami az volt megtettem mar:Megalltam az Ur elott, szomszed testvernomet is batoritottam egy imakozosseggel,(ferje eppen surgossegire ment) ,Mirjamot elvittem oviba,Krisztahoz kommenteltem,ujra olvastam az utobbi idoben szuksegesse valt igeversemet:
Zsoltar 112

1. Dicsérjétek az Urat. Boldog az ember, a ki féli az Urat, és az ő parancsolataiban igen gyönyörködik.
2. Hős lesz annak magva a földön; a hívek nemzedéke megáldatik.
3. Gazdagság és bőség lesz annak házában, s igazsága mindvégig megmarad.
4. Az igazakra világosság fénylik a sötétben: attól a ki irgalmas, kegyelmes és igaz.
5. Jó annak az embernek, a ki könyörül és kölcsön ad; dolgait pedig igazán végezi.
6. Mivelhogy soha sem ingadoz: örök emlékezetben lesz az igaz.
7. Semmi rossz hírtől nem fél; szíve erős, az Úrban bizakodó.
8. Rendületlen az ő szíve; nem fél, míglen ellenségeire lenéz.
9. Osztogat, adakozik a szegényeknek; igazsága megmarad mindvégig; az ő szarva felemeltetik dicsőséggel.
10. Látja ezt a gonosz és dühöng; fogait csikorgatja és eleped; a gonoszok kivánsága semmivé lesz.

Nagy szuksegem van arra hogy kulonoskeppen a 7-ik verse elette legyen szivemben,atformaljon, erosse tegyen.
Erdeklodtem Alexe-nel Josue kissebbik fia felol(korhazban van gyomorrontas miatt),imadkoztam Priscillaert is mert az ejszaka o is rosszul volt,kozben atjott a szomszednom tulipan hagymat cserelni(pirosat feherre s feheret pirosra),ujbol imat kuldtem az eg fele Priscsillaert,meg Alexe utja legyen az Ur oltalma alatt.
Na most mar ujbol nincs ido bejegyzesre.
Kellemes kedd napot!

8 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

imádkoztam unokádért. de gondolom már jobban van.

Iri, köszönöm a bátorítást a blogon is, meg messengeren. alig várom, hogy élőben találkozzunk:)

majd május végén, ugye?:D

marika írta...

Neked is egy szép,áldott keddet kivánok!
Gyógyulást Josue és Priscillanak is.
Olyan édesek ezek az kis unokáid!Puszild meg öket helyettem is:))

Módi Noémi írta...

Viszont kívánok kellemes és szép napot!:*

iri írta...

Koszonom mindannyiotoknak!
Kriszta orvendek ha hasznos lehetek.Igen ha az Ur megeengedi talakozunk.
Marika koszonom hogy imadkoztok,nemileg jobban van Josue de nem elegge.Igen en is csak meszirol puszilom mert 400 km valaszt el.
Noemi kosz!

OLGA írta...

IRI nagyon örülök ,hogy irsz édesek az unokáid az UR tartsa meg és növelje őket gyógyitsa meg a betegeket. Csodálom hitedet ,nagyon drága ez a zsoltár.Nekem is kell még tanulnom a 7. verset is de ne csüggedj az Ur mig szól hozzánk addig tud formálni és ha elkezdte bennünk a munkát Ő be is végzi azt!!
SZép és áldott napot kivánok!

iri írta...

Amen Olga!Koszonom!

Kiss Judit írta...

a 7. vers nekem is sok erőt adott ahogy évekkel ezelőtt vártam az onológiai vizsgálatokon.
még mindig kapok belőle bátorítást. ja, és nagyon könnyű ezt leírni, meg tanácsot adni, de mikor az adott helyzetben vagyunk, harcba kerül.nem kevésbe.
hallgassa meg az Úr imáid(inkat)a betegekért!

iri írta...

Ugy van Judit, a hus nem hazudtolja meg magat,de lelek kesz!