2014. augusztus 14.

UJ NAPNAK NEZUNK ELEBE

Ez az ,holnap varjuk a szuloket.Hala az Urnak kihevertem a rosszulletem, s ma frissen ujabb tevekenysegre keszen ebredtem.A nap lgnehezebb reszen tul vagyok:galamb etetes,kiengedtem repulesre is a versenygalambokat

A harom gidobol egy meg itthon van s nagyon szemtelen tud lenni.Mindegyre meggyulik bajunk vele.Mar arra is rajott,hogy bejohet a hazba is
Az unokaim eleg nehezen viseltek el, hogy a tegnap beteg voltam, s nem lehet kozos aktivitasunk(itt munkara gondolok),viszont keso delutan mar nem birtak tovabb ,hogy nem folytatjuk a kantak mosasat,s onszantukbol elhataroztak, hogy kimossak a furdobol a szonyegeket.Meg is lett,csakhogy amugy is szukseg volt az en beavatkozasomra.
Azert megis a legnehezebb a kanikula elviselese.

Nincsenek megjegyzések: