2014. augusztus 7.

UGY VAN EZZEL AZ EMBER.

Hogy mikor valami szep es jo tortenik vele, szeretne azt valahogy ugy kifejezni, szavakba foglalni ,hogy aki olvassa vagy hallgatja ugyanabban az elmenyben legyen resze,de ez legyakrabban nem igy tortenik,mert ezt elaruljak az ures szemek ,vagy .udvarias bologatas,az olvasorol nem beszelunk mert nem latjuk reakciojat.
  Most eppen egy ilyen elmenyt szeretnek megosztani veletek s ezert ebredtek bennem ezek a gondolatok,mert olyan telitett volt orommel felfedezesem,s attol felek  elveszti jelentoseget az en gyenge szavaim altal.
Merlegelem,belefogjak vagy sem,de a remeny , hogy megis valakinek eppen erre van szuksege mint ahogy nekem is volt
A Mai iget olvasva dobbentem ra mit is uzen szamunkra az Oszovetsegi Isten ladaja.Az,hogy az izraelitak magukkal vittek mindenhova, s ez jelentette szamukra a gyozelmet az ellenseggel szemben.És parancsolának a népnek, mondván: Mihelyt meglátjátok az Úrnak, a ti Isteneteknek frigyládáját és a Lévi nemzetségéből való papokat, a kik hordozzák azt, ti is induljatok meg a ti helyetekről és menjetek utána.
Vajon nem hordozzuk mi is az Ur jelenletet mindennnapi jarasunkban az O Szentlelke altal.O megy elottunk, mint az Ige is mondja mutatvan az utat, s gyozedelmesse teven barmilyen korulmenyek kozott? Én vagyok az Úr, Istened, ki tanítlak hasznosra, és vezetlek oly úton, a melyen járnod kell
S ez a felfedezes nagy orommel es bekesseggel toltott el.

1 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Igazi oromunk az Ur jelenlete eletunkben.A zsoltarossal egyut mondjuk;"Mert kosziklam es vedovaram vagy Te;vezess hat engem a Te nevedert es vezerelj engem."
31zsolt;4
kivanok sok erot a munkadhoz es oromteljes eletet az Ur es megvaltottjai koreben.