2013. szeptember 5.

VEGULIS ELMENT A NAGYCSAPAT

Meg akkor is ha ma meg felfedeztem egy kissebb csapatot.Marmint fecskeket.Szomszedaimtol megtudtam, hogy megvolt a nagygyulekezo is , amit nagyon sajnalok, hogy elszalasztottam , pedig nagyon megszerettem volna orokiteni a pillanatot.Es most sovarogva varom, hogy talan , talan megpihen egy itt atrepulo csapat.
Eppen most kaptam felvilagitast a Facebokon, hogy a fiatal fecskek, az iden szuletettek nem repulnek egyszerre a szulokkel, s az utolso fecskecsapat szeptember 8-an repul el.Majd akkor.
Kedves testverem, -felvilagosito- megnyugtatott, hogy ezek a fiatal fecskek tudjak hova igyekeznek,s ugye feltevodik a kerdes, hogy vajon mi tudjuk -e?
   Mindannyian valaszolhatunk erre a kerdesre.S ha nem ott van az iranytu:Isten Igeje,biztosan mutatja az iranyt!

2 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Ezt a fontos dolgot en sem tudtam a fecskekrol,hogy kulon repulnek a szuloktol es meg is jo hejre ernek.Ez a rovid ido mit egyut toltenek szuleikkel eleg arra,hogy megtanuljak az eletbe vago fontos dolgokat es alkalom adtan tudjak,hogy mitevok legyenek.Igy van mi velunk is.E rovid foldi letben kell megtanulnunk,hogy miert,mikent es kinek eljunk.A valasztas e foldi letben kell megtortenjen es ettol fug az orok letunk ,hogy hol es kivel toltjuk.Valaszuk az eletet,hogy eljunk Istennel a menyei hazaban.

iri írta...

Ugy van Eva ahogy mondod!