2013. szeptember 4.

HA SZERDA AKKOR TEA

Meg el lehet fogyasztani a delutani teat a szabadban.Ma azzal foglalkoztam -nehany percnyi idore- , hogy lessem a fecskeket , de nem lattam egyet sem.Mar elmentek volna?A fecskefeszek ures mar.Ez  elszomorit mert olyan jol hozzaszoktam halas csicsergesukhoz.Akkor mar szamithatok arra, hogy nem sokaig teazok-kavezok-ebedelek kint.Azert megis mire varok? Hogy orok nyar lesz? Mar ketszer is megtelt a konyham darazsakkal.Ilyen meg nem tortent.Nagyon sok korulottunk a darazs.Azzonnal megjelennek ha valami kedvukre valon dolgozom.Egesz sereg.A mehekkel tele az udvaron virulo portulaka,a darazsak viszont az edenyek ( gyumolcsos, edes) korul nyuzsognek.Ez abban volt kellemetlen, hogy nem tudtam kint dolgozni.
  Ma nagyon kellemes napsutes van.Jol esik az esos, hideg napok utan.Meg akkor is ha kell az eso is.Beaztatni a foldet, megitatni a szomjas gyumolcsfakat.Nem is tudom , hogy lett tele ugy gyumolcssel.Hat ok csak ontottak a gyumolcsot,nem alltak le panaszkodni-oh tul forro a nap, szomjas vagyok-hanem vegeztek hivatasukat.
   Eleget beszeltem?Ideje mar , hogy ti is szoljatok valamit, mert hat neha eleg lesz a monologbol is!Meg akkor is ha szomszedainkkal nem gyozzuk kibeszelni magunkat , mert mindegyre kozbevag valaki s akkor inkabb lemondunk arrol,  hogy meg mi is elmondjuk bajaink, viszont itt jolesne nehany itt hagyott jo szo!Talan ha lenne egy Like gomb.
Na jo na, most igazan befejezem!Viszlat a jovo szerdaig.
Ja megcsak egy utolso szo, de ami a legfontosabb:

 Te tanítasz engem az élet ösvényére, teljes öröm van tenálad; a te jobbodon gyönyörűségek vannak örökké. 

5 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Nagyon szép kép , csodálatos színekkel , virágokkal!

iri írta...

Koszonom Emerencia, s foleg azt, hogy betertel hozzam!

OLGA írta...

...minden szep es jo itt nalad ...
mindig beterek hozzad meg ha nem hagyok uzenetet is ...
...de ha szeretned ezutan szolok hogy beneztem ,szeretnek tanulni veled az eletosvenyen jarni...

iri írta...

Koszonom Olga, kedves vagy!Persze , hogy orvendek ha beszolsz! Es igen batoritsuk egymast jarni az " elet osvenyen"

Gogyan Eva írta...

GYONYORUEK VIRAGAID, az igaz kedvenceim koze tartozik ez a tunderi sarga csokor.Ebben is Istenunk hatalmat latom,mely oly csodalatos.A fecskeket kovetve mi is aldjuk Istenunket a napnak keltevel es mig leszal az eg aljan,Jezus nevet dicserjuk mind.