2013. február 4.

HETFOTOL HETFOIG

Ezen a heten a F.F. mellett belefurtam magam  JOB konyvenek tanulmanyozasaba(meg buvarkodom),mert szamomra mindig kisse talany volt ,mi az amivel a harom barat tevedett, mert nagyon sok olyan resz  meg kijelentes van, ami jo es helyes, s megis.S ezert jo melyre beledobtam magam , hogy teljesen megertsem,mert ugye peldajuk jo a mindennapjainkban, hogy ne kovessuk el ugyanazokat a hibakat.
S persze nem tanulmanyozhatom az Iget anelkul , hogy ne halalna meg es csodas meglepetesekkel ne szolgalna,ne adna valamilyen batoritast, adott helyzetre,ne epitene.Ezt csak ismetlem mert ti is jol tudjatok!
Es adom az aldott Iget is mely oly uditoleg hatott, mivel meginkabb rogzitette bennem mennyire igazak Isten igeretei es bizhatunk bennuk, s csakis erre epithetunk.
Mert a mezőn való kövekkel is frigyed lesz  Job 5:23 a
Hat nem csodas?Mit lehet kihozni a kovekbol? S megis frigyunk lesz veluk,javunkra szolgal!
Oh aldott Ur!Aldott Ige!LEGYUNK SZERELMESEK MEINDKETTOBE!
Barmilyen korulmenyek kozott!

2 megjegyzés:

Csillagos írta...

Emlékszem, teológus koromban prédikáltam egyszer Jób könyvéből, valamelyik barát tanácsáról, és azt a bírálatot kaptam, hogy az igehirdetés nagyon jó, kár, hogy a barát teológiája hamis. Peidg én azt az adott részt nem láttam annak. Érdekes kérdéseket vet fel ma is Jób olvasása, sok kitartást kíváok a tanulmányozáshoz!

iri írta...

Ugy van Csilla, en remelem , hogy meg sok meglepetesben lesz reszem!