2012. december 31.

MEG AKKOR IS HA KOZHELYNEK SZAMITHAT

Nem erhetsz el az ev vegehez es egy uj ev kuszobehez,ugy hogy ne remledjen fel benned reg elmult unnepek ize, vagy az elmult ev felmerese,Es valahogy ugy kavarognak az erzesek,kepek, benned, s ebbol szeretnek valami okosat ,figyelemremeltot kivazolni, hogy mi is az, ami jellemzo volt leginkabb.
  Az elso gondolat az, hogy mennyire halas vagyok azert , hogy egeszen maskent elem meg ezeket az Unnepeket, mint a megteresem elottit(meg akkor is ha 20 ev eltelt, nem tud szamomra kevesbe jelentos lenni).Hogy attehettem a hangsulyt a nem fontosrol a leginkabb " ez szamit"-ra, s ez teljesen kepes volt kiuzni a sztresszet , mely altalaban a tulzasba vitt anyagi , fizikai keszulodessel jar.Meg az , hogy oly spontan tudok utra kellni, anelkul , hogy nehany nap felkeszuljek erre(azelott ez lehetetlennek latszott)
  Amikor ezt az evet elkezdtuk s amilyennek igerkezett azt mondtam ez emberileg nem lehetseges.S mindent Istenre biztam, s Tole vartam a megoldast.A helyzet nem valtozott sot 3 honapja duplan nehezebb lett, s megis annyira gazdagodtam ebben az evben, mely mas korulmenyek kozott nem lehetseges,.kapcsolatom az Urral sokat melyult,ertekrendszerem nagyon eltolodott a lathato dolgokrol a lathatatlanra.S mivel a korulmenyek kenyszeritettek arra, hogy nagyon kevessel beerjuk , vilagossa lett elottem meginkabb milyen jelentektelen dolog tulsulyban oszpontositani arra ami nem is fontos.Sokminden elveszitette szamomra a jelentoseget, s egyebek lettek figyelemremeltokka.
  Apro dolgokert tudok halas lenni,s azokat kulonoskeppen ertekelni,es csodakent eltem meg azt, hogy amikor a legnagyobb szuksegben vagyok , akkor vagyok a leggazdagabb.Es tobb mindenem van mint akkor mikor mindenem volt.

   Draga olvasoim:

SZELLEMI ALDASOKBAN GAZDAG UJEVET KIVANOK MINDENKINEK!


5 megjegyzés:

Györgyi írta...

Köszönjük!Neked is sok erőt!

Inci írta...

Kedves Iri!
Nagyon szépen megfogalmaztad!
Kívánok áldásokban gazdag, boldog Új Évet!

Névtelen írta...

Édes Iri! köszönöm,hogy ezt le írtad,én is kívánok áldott új évet.

iri írta...

Koszonom, s koszonom , hogy erre jartal!

Az igaz ember hitbol el írta...

Mindenre van erom a Krisztusban aki engem megerositt."
Ez a draga igevers jut eszembe ahogy olvastalak kedves testvernom az Ur Jezusban.En is kivanok Isten aldasaival telt uj esztendot ugy szelemi mind fizikai es anyagi teren.