2012. október 26.

SOKFELE GONDOLAT CIKAZIK

At agyamon,de mivel egyik sem formalodott teljesen valamire valo -megirhato alakka, csak eppen a leglenyegesebb ide kivankozokat fogom leirni.
Espedig,hogy szinte 10 napja tehnikai okok miatt  (nehanyan eszrevettek) "tavol" voltam az internettol.
Hogy jo vagy rossz-eppen ezt nem fejtegetem most- talan egyszer szo lesz errol is,most csak annyit mondanek oszinten, hogy "jo" most itt lenni.
Oromom is volt mert "tavolletemben" latogatoim voltak.Kedves, regi es uj baratnok.
Ha valaki utananez a megjegyzesekben elso latasra azt gondolna, hogy a regi az ki rendszeresen, husegesen ir , s az uj baratnom pedig ki talan most irt eloszor?
De nem igy van, mert az utobbit kisgyerek koratol ismerem , Evat pedig utobb ismertem meg.
Tavolletemben kedves szavakat hagytak itt, miket koszonok szepen.
Jo volt erre nyitni eloszor a gepet.
Latom sok potolni valom van (mint olvasmany)
Amugy is most mar hosszabak az estek lesz ra ido.

                                     napfelkelte Budapesten

7 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Hala az Ur Jezusnak,hogy ujbol olvashatlak edes baratnom.Nem tudtam,hogy mi tortenhetett veled ,hogy nem jelentkeztel.A telefonszamodat nem kaptam es nemtudtalak hivni.Nem szeretnek mast hibaztatni amert nem tudtam felveni a veled valo kapcsolatot,mert en nem irtam le a telefonszamot amikor ide adtad.De hidd el nagyon hianyoztal,es orulok,hogy jol vagy es a gep is.

iri írta...

En is gondoltam rad Eva, s nalam sem mentodott a te szamod, mert hivtalak volna.

Gogyan Eva írta...

El kerhetnem ujra a szamodat?

iri írta...

Elkuldtem!

Névtelen írta...

Thanks for anοthеr informatіѵe
blog. Wherе elsе could I get thаt
kіnd οf info ωritten in such an ideal manner?
I hаve a project thаt Ι'm simply now working on, and I have been at the glance out for such information.
Take a look at my blog ... blog.incheon2014.kr

Névtelen írta...

Great blog! Do you haѵе any helpful hіnts for аѕpirіng ωrіters?
Ӏ'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on evеrythіng.

Would уou аdѵіse starting with a fгee рlаtform like Wοrԁprеsѕ oг go foг a pаid option?

Theгe arе so many options out there that I'm totally overwhelmed .. Any recommendations? Cheers!
My webpage - immigrazioneroma.it

Névtelen írta...

Mу bгother suggеsteԁ I maу like thiѕ web ѕite.
He ωas once entiгelу гіght. Thiѕ publish truly made my ԁay.
You cаnn't imagine just how so much time I had spent for this information! Thanks!

Feel free to visit my weblog - how much does the average software Engineer make