2012. október 15.

HETFOTOL HETFOIG

Most eppen egy olyan kep motoszkal az elmemben,mely az anyameh filmjein van megorokitve a mar szinte kikivankozo magzattal.Valahogy erzem milyen joleso erzes ebben a pihenteto, kenyelmes helyzetben ulni s erezni a  biztonsagot,orkodo szivdobbanasokat.Igy szeretnek en is mozdulatlanul (na nem az anyamehben) ulni s erezni Urunk vedelmezo karjat,s miert ne Atyai szivenek dobbanasat.
    (oh, talan faradt vagyok)
De sebaj:
         . Az Úr kegyelmessége az, hogy még nincsen végünk; mivel nem fogyatkozik el az ő irgalmassága! 
  23. Minden reggel meg-megújul; nagy a te hűséged! 
  24. Az Úr az én örökségem, mondja az én lelkem, azért benne bízom

Holnap egy uj nap van

S aki akarja elolvashatja Jeremias siralmai 3 szakaszat egeszen.

                                Jo ejt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jó!Boriska

Gogyan Eva írta...

'Ha az Ur nem segitett volna rajtam,en mar a csend honaban laknam.
Mikor azt gondoltam,hogy roskad a labam,szereteted,Uram tamogatott engem."
94-ZSOLTAR;17-18

Johanna írta...

Erről eszembe jutott az Aranyos kicsikém vers. Meg ugyancsak Mécs Lászlótól az Atyánk mellett aludni. Úgy lehet megbújni Nála... "Nem volt rejtve előtted az én csontom, mikor titokban formáltattam és idomíttattam, mitegy a föld mélyében." Zsolt. 139:15.