2011. szeptember 21.

OLYAN CSODALATOSAN TUD MEGLEPNI

Isten, mikor feltar egyes dolgokat,s radobbensz ezekre az igaszsagokra.Olyan hajlamosak vagyunk arra ,hogy szokasainkbol(megha jo is)fuggoseget formaljunk,s eszre sem vesszuk ,hogy atterunk egy magunk fabrikalta hiedelemre, s jobban ragaszkodunk ehhez mint a bibliai igazsagra.
  Igy jartam en is addig mig Isten hirtelen vilagossagot gyujtott elmemben.
Egy jo szokasom(s hiszem , hogy nemcsak az enyem),a nap kezdeten leteszem Isten kezebe a napot minden feladataval s kerem Isten kegyelmet orizetet, csaladomra, s nemcsak.
Ezekben a napokban,jol belerohantam egyik nap a tevekenysegekbe s azon kaptam magam , hogy nem alltam meg.S nem kertem Isten vedelmet gyerekeimre, s ugy szolt bennem mintha veszedelem torne rajuk ha en ezt nem teszem , mintha egesz napjuk eletuk az en konyorgesemtol fuggne.S hirtelen rajottem, hogy az Istennel valo beszelgetesem hova fajult az en tudatomban.Mintha imadsagom atvette volna Isten szerepet.S ekkor lepett Isten kozbe s szolt , hogy O hu igereteihez s tolem fuggetlenul azokat teljesiti,nem Neki van szuksege imadsagomra, hanem nekem , hogy napjaimra erot meritsek belole, hogy hitem melyitsem,bizalmam Isten irant novekedjek.Halat adtam Istennek, hogy ujbol kijavitott s engedi , hogy levetkozzem az enem elkepzeleseit s megnyilvanulasait.
  Olyan jo ezt tudni, hogy igenis szuksegem van mindennapi imamra, de nem azert , hogy emlekeztessem Istent igereteire, hanem,hogy O emlekeztessen s belemvesse Igazsagait.
Hala , hala, hala!

. Fiam! ha beveszed az én beszédimet, és az én parancsolatimat elrejted magadnál,
  2. Ha figyelmeztetvén a bölcsességre a te füleidet, hajtod a te elmédet az értelemre,
  3. Igen, ha a bölcseségért kiáltasz, és az értelemért a te szódat felemeled,
  4. Ha keresed azt, mint az ezüstöt, és mint a kincseket kutatod azt:
  5. Akkor megérted az Úrnak félelmét, és az Istennek ismeretére jutsz.
  6. Mert az Úr ád bölcseséget, az ő szájából tudomány és értelem származik.
  7. Az igazaknak valóságos jót rejteget, paizst a tökéletesen járóknak,
  8. Hogy megőrizze az igazságnak útait, és kegyeseinek útját megtartja.
  9. Akkor megérted az igazságot, és törvényt és becsületességet, és minden jó útat.
  10. Mert bölcseség megy a te elmédbe, és a tudomány a te lelkedben gyönyörűséges lesz.
  11. Meggondolás őrködik feletted, értelem őriz téged, Peld.2



Mondjatok ti is :NEM CSODALATOS A MI ISTENUNKKEL JARNI NAP MINT NAP

1 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Draga Szent Istenunk hu igereteihez
tollunk fuggetlenul.Hala,Hala,Hala erte Urunknak Istenunknek.