2011. február 6.

MASODIK NAP

      NEM VELETLENUL VAGYUNK E FOLDON

2. Így szól az Úr, teremtőd és alkotód anyád méhétől fogva,Jeremias 44:2a

Mi nem vagyunk a veletlen jateka.Szuletesunk nem valaki hibaja,sem a termeszet muve.
Isten terveben voltunk meg szuletesunk elott.Isten volt az aki formalt.
 Bizony te alkottad veséimet, te takargattál engem anyám méhében. 
  14. Magasztallak, hogy csodálatosan megkülönböztettél. Csodálatosak a te cselekedeteid! és jól tudja ezt az én lelkem. 
  15. Nem volt elrejtve előtted az én csontom, mikor titokban formáltattam és idomíttattam, mintegy a föld mélyében. 
  16. Látták szemeid az én alaktalan testemet, és könyvedben ezek mind be voltak írva: a napok is, a melyeken formáltatni fognak; holott egy sem volt még meg közülök. Zsolt.139:13-16
Isten teremtett jol meghatarozott cellal, O szabta meg szuletesunk idejet s napjaink hosszusagat.
O volt az Ki meghatarozta, a helyet ahova szuletek,nemzetisegem.Semmi az eletemben nem veletlen.Vannak gyerekek kiket szuleik nem terveztek, de nem ugy Istennel, O minden gyermekrol tud O tervezte.Neki benne volt terveben.
 És az egész emberi nemzetséget egy vérből teremtette, hogy lakozzanak a földnek egész színén, meghatározván eleve rendelt idejöket és lakásuknak határait; Apost.Csel.17:26
Isten sosem teved , nala semmi sincs tevedesbol.Isten inditeka erre a szeretet volt.

A szerint, a mint magának kiválasztott minket Ő benne a világ teremtetése előtt, hogy legyünk mi szentek és feddhetetlenek Ő előtte szeretet által,Efezus 1:4

Isten szeretetenek kozeppontja vagyunk.

8. Az ő akarata szült minket az igazságnak ígéje által, hogy az ő teremtményeinek valami zsengéje legyünk Jakab 1:18

Isten a rend Istene , mindent nagy pontossaggal  ,  teremtett.

Mert így szól az Úr, a ki az egeket teremté; Ő az Isten, a ki alkotá a földet és teremté azt és megerősíté; nem hiába teremté azt, hanem lakásul alkotá: Én vagyok az Úr és több nincsen!Ezsaias 45:18
Miert is teremtette az Ur mindezt.Meg akkor is ha lehet nehezen ertheto, legyunk bizalommal Isten irant.O mindezt szeretetbol tette.Mert
                  Isten szeretet. 1Janos 4:8b

Isten egy jol meghatarozott cellal teremtett,eletunk egy mely jelentoseggel bir.De ezt a jelentoseget nem fedezhetjuk fel csak ha Istent tesszuk eletunk kiindulopontjava.


A nap gondolata:En nem vagyok veletlen

Megtanulando igevers:  Így szól az Úr, teremtőd és alkotód anyád méhétől fogva, a ki megsegít Ezsaias 44:2a

Megfontolando kerdes: Tudvan , hogy Isten teremtett,mi az amivel megis nem vagyok megelegedve, szemelyisegemben vagy fizikumomban.

3 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

A plusz kiloimmal vitazok,de Isten tud erol es hiszem,hogy o ad megoldast erre a problemamra is.
De nagyon jo tudni,hogy nem veletlen
vagyok vagyunk.

iri írta...

Ez nalam is problema Eva,viszont nagyon sok mindenben sikerult elfogadni magam s ez szabadda tesz , mert nem kell kulonoskeppen ezzel foglalkoznom , s egyebre, fontosabb dolgoktra oszpontosithatok.

Gogyan Eva írta...

Igaz is Iri draga.