2010. október 9.

TUDJATOK MIKOR EGY UJ OLVASOD

                                                         

Jelenik meg a rendszeres olvasok kozott, hat szepen elmesz hozza (ha tortenetesen blogot vezet) s ismerkedsz.Mert ugy illik .Nem? hogy ha mar latogatjuk egymast ismerjuk is(nem mintha valakit teljesen ki lehetne ismerni)
Igy jutottam el 96-ik olvasomhoz katka 54-hez .S ismerkedtem vele.S nagyon tetszik ahogy ir.A stilusa, szokimondasa, oszintesege.S persze elethu irasai.S ilyenkor van amikor elmesz elso irasahoz.S hat mire leltem?
Ha a nevere kattintok maglatjatok.Kellemes olvasast!
                   Udvozollek Katalin!(Ez a neved,nem?)

6 megjegyzés:

Abigél írta...

elnéztem Katkához,Iri.Gyönyörű írásai vannak!

iri írta...

Megmondtam en hogy elvezet ovasni!

Katalin írta...

Már elfelejtettem hinni abban, hogy a bajban a világ tulsó oldaláról is sietnek hozzám barátok. Barátok, akiket az Úr küldött, Angyalok , akik itt járnak közöttünk, csak néha nem vesszük észre Őket. Barátoknak nevezik e földön az őrangyalainkat...

Hilda írta...

Nézz be hozzám , díjat kaptál :)

Hajni írta...

Kedves Iri, dijjat kaptal, nezz be hozzam. :)

iri írta...

Katalin orvendek hogy ilyen hatassal volt rad latogatasunk!Legy aldott!
Hilda ,Hajni koszonom, igyekszem eleget tenni kereseteknek