2010. március 22.

NAGYKORUVA LETTEM


Igen ma marcius 22-en toltom a 18 evet!
Ma 18 eve az Ur irgalmassaga altal a keresztseg vizeben is bizonysagot tehettem arrol hogy az Urat valasztottam eletem Urava.
Miutan kethonappal azelott egy kolozsvari radioadas alkalmaval ahol akkor Borzasi Istvan kolozsvari (akkor) lelkipasztor hirdetett iget,ujjaszult s elvette buneimet(1Peter 1:3)
Aldott nap,aldott emlekezes erre a napra!
Nap melyet az Ur valasztott:O szolott:"Vasarnap elmesz Kozsvarra s bemeritkezel!"
Lehet nemelyeknek furcsan hangzik,de igy tortent.Mivel akkor meg hivo kozzossegben nem jartam,csupan otthon kezdtem el egyedul tanulmanyozni az Iget,ember nem szolhatott,:nezd nem eleg az hogy ily oromre leltel buneid bocsanata altal szukseges ezt be is pecsetelni.Nem ,nem volt ember mellettem s Istennek kellett szolnia.Hatarozottan!Oly hatarozottan hogy tudtam azon a napon be kell meritkeznem.Meg akkor is ha eloszor tettem labam a kolozsvari gyulekezetbe,meg akkor is ha senki sem ismert ott,meg akkor is ha nem volt tervezve bemerites arra a napra,meg akkor is ha azt sem tudtam miben all a bemerites(ez volt az elso amit lattam)
Egyszoval minden "rendellenes " volt.Emberileg.De az Ige szerint nem ,mert ott van Filep es a szerecsen komornyik peldanak(Apos.Csel.8:26-40)
Az Ur dontotte el ezt a napot, s meg ha volt keves ellenkezes is vegul is megtortent.A bemerites.S aldom az Urat,hogy O valasztott szamomra csaladot(gyulekezetet"ahova tartozzak s ahol elkezdjem elso lepeseim a hit utjan.
Ezt a napot melyet bevesett emlekezetembe"..mert ez az a nap mit az Ur rendelt..."
Minden uj volt szamomra ezen a napon:az hogy bizottsag ele kellett alljak,megvallni hitem,bizonysagot tenni a gyulekezet elott(amibol azt hiszem senki nem hallott semmit mert valami sirasba fult szavak voltak),az hogy feher ruhat kertek tolem, mirol semmit sem tudtam,az hogy egesz Igehirdetes alatt folytak konnyeim mert nem tudtam megallitani,meg hogy egy kislany papir zsebkendot hozott(most mar o is nagykoru), hogy egy kedves testverno segitett vizes ruhaimtol szbadulni, s iges konyvjelzot adott, amit ma is orzok.meg hogy virag is jart nekem ezen a napon(ezt sem tudtam)
Mert en akkor csak egyet tudtam:Az Ur szolott:elmesz...es bemeritkezel!

AZERT DICSERLEK TEGED URAM A NEMZETEK KOZOTT ,ES ENEKET ZENGEK A TE NEVEDNEK!

17 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Csodálatos az Úr!
Unokatestvéremmel 1 nap elteltével születtünk újjá, olyankor mindig felköszöntjük egymást:D én is kívánok boldog "szülinapot"! És Isten gazdag áldásait! Nagyon szép napot, Kedves Iri!:)

Borzási A. Kriszta írta...

iri, milyen szépen leírtad ezt. s külön örülök a képnek.:)

marika írta...

köszönöm én is hogy leirtad!Csodálatosak Istennek utai!!Én is boldog "szülinapot":) kivánok!Még sok áldott éveket!

Maresz írta...

Eszembe jutottál a múlt héten, mikor Gyulafehérváron megálltunk egy kis pihenőre. Tudtam, hogy nem vagy otthon, ezért nem értesitettelek, hogy arra fogunk járni. Hátha majd összejön egy találkozó. Én is boldog "szülinapot" kivánok neked és győzelmes életet!

Tündi Daika írta...

Boldog szülinapot IRi! Látod milyen fiatal vagy!!!

Johanna írta...

Ez olyan szep, ugy szeretek ilyent olvasni, hallgatni,dicsosseg az Urnak. Kivanom, hogy O tartson meg az o kegyelmeben mindenor." en azert kerem legforobban es a legbuzgobban, hogy tartson meg az O Szent hazaban, hogz tartson meg..." idezet egy enekbol. Jo hetet Isten aldasaval.

iri írta...

Koszonom kedveseim,mert letezett ez a nap ismerhetlek titeket is,mennyivel szegenyebb lettem volna nelkuletek
Maresz en is remelem bejon egyszer ez is.

OLGA írta...

Küszönjük IRI ,hogy ilyen részletesen beszámoltál erről a csodálatos napról ,ez által is jobban megismerhettünk,örülünk hogy vagy nekünk!
Üdvözlünk e napon és kivánunk nagyon sok boldog szülinapot!
Annak is örülünk ,hogy Nagykoru lettél!!!

Emese írta...

Az Úr áldjon meg kedves Iri! Én is köszön , hogy leírtad, jó bíztatás számomra, hogy ilyen hosszú időn át is lehet hűséges lenni az Úrhoz( sajnos környezetemben nem ezt látom)

meli es csaba írta...

nahat ezek szerint majdnem "egykoruak" vagyunk...csak egy par honappal vagy "idosebb"... halas vagyok en is hogy megtalalt az Ur es valaszolhattunk hivasanak...kivanok tovabbi kitartast es huseget neked is meg magamnak is...meli

iri írta...

Koszonom ,Meli segitsen az Ur mindannyiunkat hogy mindegyre elmondhassuk:Kihez mehetnenk?Orok eletnek beszede van tenalad!

Budai Evódia írta...

ezt a bejegyzést megkönnyeztem.áldjon az Úr, iri!

Jade írta...

Huu, engem lenyugoztel! Ez aztan Hit, Dontes!!!
Az Ur adjon meg nagyon sok evet, Mellette!

Névtelen írta...

Igazán jó ilyen bizonyságtételeket olvasni,
Az Ur legyen mindig vele

Tőtős János

iri írta...

Amen!

kamillatea írta...

Isten éltessen! Megkönnyeztem ezt a bejegyzést. Köszönöm, hogy elolvashattam! Üdv! Egy "óvodáskorú" Jézusban :))

iri írta...

Kedves Kallatim!Koszonom!Igaz szerettem volna tobbet tudni rolad, ha netalan van blogod?!