2010. március 14.

CAMDENTON MISSOURI




Itt tartozkodnak jelenleg Raulek.Ide repulesuk egyeltalan nem volt veszelytelen,eros vihar dult, s visszafordultak eredetileg,mikor Pensecola-Floridabol felszalltak,majd mikor ujbol felszallt a gep meg mindig veszelyes volt a repules s 10 perci repules utan a gep minden porcikajabol rezgett, majd pedig egy olyan hirtelen zuhanas kovetkezett hogy egyszeruen az utasok a szek felett maradtak.Amint Raul irja, nagyon furcsa erzes volt s vegul kiabalasok kozepette a gep helyreallt, de mindenkit megerintett ez a megeles ,kijelentven nemelyek hogy miota repulnek nem volt ilyenben reszuk.Vegulis az Ur irgalma altal megerkeztek Atlantaba s onnan Camdentonba,ahol 10 napot tartozkodnak,s majd az Ur engedelyevel 22-en utaznak haza.23-ara varjuk. Azon az ejjelen mikor ok repultek szinte ejjel ket ora volt es en meg mindig konyorogtem erettuk s utukert hogy az Ur legyen irgalmas hozzank.Alig vartam hogy nalunk deluta 5 legyen hogy csengethessek, s akkor mondta Raul hogy olyan 1-2 ora lehetett nalunk mikor ez a kaland veluk megtortent.Halaval telt meg ujbol az en szivem.

4 megjegyzés:

Siko Margit írta...

Hala az Urnak hogy minden rendben.

Mike Adina írta...

Csodálatos!

Névtelen írta...

Kellemetlen erzes, mar negyedjere repultunk akkor haza, kb feleutjan az Atlantiknak vihart jelentett a pilota es elkezdett a gep razkodni, szoritotta Betti a kezemet, probaltam nyugtatni, kerdezte anya te nem felsz? Mondtam neki, hogy az Ur velunk van, szivemben gondoltam, ha ugy vegezte az Ur, hogy itt vege palyafutasunknak, akkor csak feljebb megyunk. Volt aki sikitott az meg dramaibba tette a helyzetet. Azert akaratlanul is oda kaptam szemem a terkepre, lattam, hogy legsotetebb kekkel van abrazolva a viz ott.Velunk volt az Ur elallt a szel es biztonsagban foldet ert a gep.
Az Ur orizze meg gyermekeidet, hogy erjenek haza biztonsagban. "Korulzar, felettunk es alattunk tartja kezet Isten". Johanna.

iri írta...

Amen ,Johanna!