2014. december 30.

NEHA UGY EREZZUK SZURKE FELLEG BORUL FELENK

S semmikepp sem tudjuk attorni,s akkor egyszercsak ”bumm”-megszolal az Ur!

Egy kis nezetelteres adodott koztunk( kisharmas csapatunk) s nagyon is ugy ereztem, hogy igazam van, s innen aztan nem tudtam semmikepp tovabb jutni,egyhelyben totyogtam , s keseritettem lelkem nap mint nap, varvan, hogy majd el leszismerve nezetem jogossaga, s minden rendbe jon bennem.
S kialltoztam en az Urhoz mert ereztem, hogy ez igy nincs rendjen , s ma reggel a MAI IGEN keresztul lecsapott ram Isten igazsaga osszetorven a magam igazsagat.Most ide leirom, megha sokan mar olvastatok ,de magam okulasara.

Készülj fel a támadásra! (4)
„Mit akar mondani szolgájának az én Uram?” (Józsué 5:14)

Vannak olyan sorsdöntő kérdések, amelyek míg nem oldódnak meg, addig nem tudunk továbblépni és élvezni Isten áldásait életünkben. Józsué ilyen problémával nézett szembe, amikor Jerikó toronymagas falai előtt állt. Ez volt az ígéret földjének legerősebb városa, először ezt kellett elfoglalni. Azt olvassuk: „Amikor Józsué Jerikónál volt, föltekintett, és látta, hogy egy férfi áll előtte, kivont karddal a kezében. Odament hozzá Józsué, és megkérdezte tőle: Közénk tartozol, vagy ellenségeinkhez? Az pedig így felelt: Nem, hanem az Úr seregének a vezére vagyok. Most jöttem. Ekkor Józsué arccal a földre borult előtte, és ezt mondta neki: Mit akar mondani szolgájának az én Uram? Az Úr seregének a vezére ezt felelte Józsuénak: Oldd le sarudat a lábadról, mert szent az a hely, ahol állsz. Józsué pedig úgy tett.” (Józsué 5:13-15).
Mi a te Jerikód? Mi az a nagy csata, amit meg kell nyerned ahhoz, hogy beteljesedhessen, amit Isten tervezett az életedre? Vannak csaták, amiket csak térden állva lehet megnyerni. A kereszten aratott győzelme előtt Krisztus, aki a mi példaképünk, élete legnehezebb éjszakáját töltötte a Gecsemánéban imádkozva: „… ne az én akaratom legyen meg, hanem a tied” (Lukács 22:42). Megrémít a kihívás nagysága? Úgy érzed, nincs meg benned, ami a győzelemhez kell? Olyan, mintha csak rónád a köröket, de sehová sem jutsz? Tarts szünetet! Vonulj félre, hogy egyedül légy Istennel, és maradj jelenlétében, amíg el nem mondja tervét! Aztán mondj igent rá, és ő erőt fog adni a véghezviteléhez.

Nincsenek megjegyzések: