2014. november 18.

MINDJART MEGTERESEM (UJJASZULETESEM ) UTAN

Egyetlen vagy egette szivem:hogy masok is megtalaljak eletuk igazi celjat:Jezus Krisztust
Ezert funek fanak ujsagoltam mi is tortent velem , miert vagyok olyan boldog.Oromomben eszre sem vettem sokszor , hogy eleg furcsan neznek ram.Meg voltam gyozodve, hogy csak eleg szamat kitatnom s elujsagolni milyen egyszeru boldogga lenni -csak hinni az Ur Jezusban s elfogadni aldozatat-s maris megternek az emberek.. Monda azért nékik: Az aratni való sok, de a munkás kevés; kérjétek azért az aratásnak Urát, hogy küldjön munkásokat az ő aratásába. 
Ebben az idoben nagyon kertem az aratas Urat Igeje alapjan- és elküldé azokat kettőnként az ő orczája előtt, minden városba és helyre, a hová ő menendő vala.- , hogy mellem is adjon egy lelket ki ugyanugy erez s osszeferhetoek vagyunk ahhoz , hogy az Iget szorjuk.
Az Ur meg is hallgatta keresem , de 22 ev utan .Errol majd holnap, vagy taan ma este bovebben irok.

Nincsenek megjegyzések: