2014. szeptember 26.

OT NAP TELT EL

S varom az ihletest,turelmesen,csak eppen mikor a gep ele ulni van idom,az szepen elparolog,mert keresem a megfelelo modot, erzeseim ,megeleseim kifejezesere
Ma eppen visszatertem egy megtervezett utazasrol,mert ujabb lehetoseg adodott kozben a hazautazashoz ,s vasarnapra halasztottam, ugyanis egy hittestverem utazik Nagybanyara es veluk utazom Fehervarig
Ez maris egy teny ,de nem ilyen egyszeruen folyik le,mivel mikor mar fel vagy keszulve lelkileg, csomagokkal,meg el is bucsuzol  a csaladtol, eleg sokat merlegeled , ha ez a legjobb(a legjobb mindenkeppen) megoldas,vagyis az Ur akaratanak kozeppontjaban vagyok, ez -e az O ideje is az utazasomra,hat Ele is vittem az ugyemet s dontottem. S itt vagyok,meg.
S maris akcioba leptem, ugyanis holnap Ana  nagyobbik menyem szuletesnapja es ugyanakkor hazassagi evfordulojuk is.

Nincsenek megjegyzések: