2014. július 16.

VANNAK NAPOK ES NAPOK!

Kulonbozok!Egyik sem olyan mint a masik! Erdekes modon aszerint kulonboztetem meg, hogy eppen milyen kedvemben vagyok.Mert azt mondjuk : ma jo napom volt!Ma kevesbe jo!Ma nagyon rossz napom volt!
Vajon miert is van igy? S mitol is fugg a hozzaallasunk a napokhoz?Hiszen ez ugyanaz talan mindig!Ugyanugy feljon a nap, s vegig setal az egbolton,neha felhok kiserik,maskor teljesen elboritjak,de ugyanugy szabja meg a mindennapok lefolyasat.S akkor megis mi is az a korulmeny ami kulonbozove tesz szamunkra egyik napot a masiktol?
Mert be kell vallanom egyik nap akar felboritanam a vilagot(hat nem eppen jokedvemben),maskor egyszeruen rakenyszeritem magam ,hogy eleget tegyek kotelessegeimnek (most eppen ramfer a munka mert csak 3 nap ( a maival) all rendelkezesemre, hogy mindent elvegezzek),vagy eppen elkonyvelem , hogy most teljesitokeptelen vagyok.
Gondolkodom azon mitol is fugg a kedelyem, mert ,hogy van ugy, hogy akaratomon kivul tortenik mindez.
Persze, hogy szeretnek mindig tokeletesen eleget tenni kotelessegeimnek.
Erdekes modon a Hargitan minden napom kituno volt!
Hat most tovabb nem fejtegetem
                               .TOKELETES JO NAPOT KIVANOK MINDENKINEK!

2 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Mnyajan elmondhatjuk,hogy a Hargitan minden napunk kituno volt,de ezert kell a volgybe leszalnunk,hogy ertekelni tudjuk a testveri kozosseget a hargitan.Es ha mindennapunk zavarmentes ,kituno lenne emberi mivoltunk ezt is megunna.Ezert valtozatos a hangulatunk,hogy a jo dolgokat meg inkabb ertekelni tudjuk.

iri írta...

Ujbol bolcsen szoltal Eva draga!