2014. július 3.

SZERETNEK MINDENNAP VALAMI OLYAT IRNI

Mely ittragasztja olvasotaborom,hogy jo erzessel toltson el az ,hogy van ertelme ennek a blognak,meg akkor is ha valamikor azt irtam, hogy mindenkepp irok mert hozzatartozik lenyemhez,kiirni magambol azt ami eppen kikivankozik,annak idejen (ahogy ti is szoktatok) naploba,titkosba irtam (egyet el is egettem mert valaki belemert olvasni) de miota megertettem eletem celjat es ertelmet, tudom, hogy Isten dolgozza ezeket bennem,nem azert, hogy titokban tartsam ,hanem valakinek ,barkinek akar egynek is segitsegere van az amin eppen atmegyek( nemcsak most,barmikor),s amint a visszajelzesek szolnak nem hiabavalo irkalasom.Mert hat erre vagyunk teremtve,hogy eletunkkel hassunk egymasra.Mert sorsunk osszefonodik akarva akaratlan.Ha jol belegondolok semmit sem hatarozunk meg sajat akaratunkbol, viszont veletlenul sincs semmi mert minden mint egy puzzle szepen egymashoz simul s kirajzolodik az a szep eredeti kep. Bizony te alkottad veséimet, te takargattál engem anyám méhében. 
  14. Magasztallak, hogy csodálatosan megkülönböztettél. Csodálatosak a te cselekedeteid! és jól tudja ezt az én lelkem. 
  15. Nem volt elrejtve előtted az én csontom, mikor titokban formáltattam és idomíttattam, mintegy a föld mélyében. 
  16. Látták szemeid az én alaktalan testemet, és könyvedben ezek mind be voltak írva: a napok is, a melyeken formáltatni fognak; holott egy sem volt még meg közülök. Zsolt.139:13-16
  Nem en valasztottam szuleim, testvereim, rokonsagom,(hiszem azt, hogy meg ferjem se) gyerekeim,munkatarsaim,szomszedaim.De meg en sem tudtam volna ezt jobban megvalasztani-mert nem az hatarozza meg , hogy mennyire jol erzem ebben en magam,hanem hogy mennyire tudja mindez jellemem formalni.Mert meg akkor is ha ez a vilag amelyben elunk nagyon materialista iranyzatu,vegulis nem ez az emberi sors  Mivelhogy azért mindezek felbomlanak, milyeneknek kell lennetek néktek szent életben és kegyességben, 
  12. A kik várjátok és sóvárogjátok az Isten napjának eljövetelét, a melyért az egek tűzbe borulva felbomlanak, és az elemek égve megolvadnak! 3:11-12 .(Most nem szeretnek bolcselkedesekbe merulni mert erzem mennyire kimeritheto a tema,felhozva az ellenkezo eseteket).Hanem ,hogy mikent visszonyulunk  a kulonbozo helyzetekhez ,emberekhez.Megtudjuk-e teremteni azt az egeszseges egyensulyt ami egy aldott,joillatu belso embert formal bennunk?
  Most eppen nagyon el vagyok foglalva kertem kitakaritasaval( egy honap alatt nagyon elburjanyosodott),kozben a negy unoka kozul valakinek eppen valami kell szinte negyedorankent , ha nem eppen rovidebb ido alatt.Ez eleg gyakran bosszankodast valt ki belolem (eppen most mikor irok ,joparszor felbevoltam szakitva) El tudom-e fogadni ezt anelkul, hogy felborulna lelki egyensulyom? A leggyakrabban nem.Szoval ezen kell dolgoznom.Megorizni bekessegem barmilyen helyzetben.
 Mivelhogy az ő isteni ereje mindennel megajándékozott minket, a mi az életre és kegyességre való, Annak megismerése által, a ki minket a saját dicsőségével és hatalmával elhívott; 
2 Peter 1:3

2 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

A kulonbozo probak emberileg mindenkit felforgatnak ebben nincs kivetel,de a hozza allasunk az ami meghatarozza lelki egyensulyunkat.A temak melyeket megosztasz velunk nagyon tanulsagosak mert onvizsgalatra osztonoznek.Ezert is varom tovabra is gondolataidat es batoritlak,hogy komunikaly tovabra is mind ahogy edig tedted kedves Iri.

iri írta...

Koszonom Eva a batoritast!