2013. augusztus 19.

HETFOTOL HETFOIG

Van egy kedves Zsoltarom , mely sokat segitett formalodni e keskeny uton.Tudom, hogy nem az en erofeszitesem altal (persze ez nem azt jelenti , hogy abszolut inaktiv vagyok) tortenik bennem a valtozas, Hanem az Isten az Ki Igeje altal meghozza ezt.Az en dolgom, hogy beismerjem allapotom, helyzetem s kerjem Istent , hogy elette tegye Igejet eletemben.Mert O az Aki munkalja bennem mind az " akarast mind  a cselekvest.Isten tukreben megvizsgalom magam,s Isten ele allva kerem , hogy valtoztasson ott ahol erre szukseg van.Mert Isten huseges igereteihez s bevaltja azokat , mert az O szemei azokon vannak kik ot szeretik.
 Teljes szívből kerestelek téged: ne engedj eltévedeznem a te parancsolataidtól! 
  11. Szívembe rejtettem a te beszédedet, hogy ne vétkezzem ellened. 
  12. Áldott vagy te, Uram! Taníts meg engem a te rendeléseidre. 
  13. Ajkaimmal hirdetem a te szádnak minden ítéletét. 
  14. Inkább gyönyörködöm a te bizonyságaidnak útjában, mint minden gazdagságban. 
  15. A te határozataidról gondolkodom, és a te ösvényeidre nézek. 
  16. Gyönyörködöm a te rendeléseidben; a te beszédedről nem feledkezem el. 
  17. Tégy jól a te szolgáddal, hogy éljek és megtartsam a te beszédedet. 

1 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Koszonet Istennek az elo hitert,hogy uj eletben jarhatunk Ovele.