2013. augusztus 28.

HA SZERDA AKKOR TEA

Ma ujbol szulofalumban teaztam.Meglatogattam unokahugom, ellatogattam volt baratnomhoz, rokonokhoz, felidezni kicsit regi emlekeket,egyesek fajnak, masok joerzessel toltenek el.
Szamomra ugy kicsit minden kioregedett, meg a fak torzse is olyan vastagga lett(ez mar csak termeszetes ,nem?) ,mert azert megsem allt meg az ido meg faluhelyen sem, mutatja ez minden, az ismeros arcok megsokasodott ranca, a temetoben a mind tobb friss sirhant,s valahogy minden kisebbre zsugorodott.
  Hat kellemes teazast!

4 megjegyzés:

sedith írta...

Olyan jó feltöltődni nálad! :)

iri írta...

Orvendek Edith!

Gogyan Eva írta...

Olvasva teged kedves baratnom eszembe jut egy gyermekkori elmenyem szinten szulofalumbol.Az ovodat falun jartam es az iskola kezdesere koltoztunk varosra,de emlekembe ugy maradt meg,hogy az oviba mikor mentem nagyikammal mindig oly nagy,es sok lepcson kelett folmenunk.Majd -30-ev mulva mikor ujra szulofalumba latogadtam,megdobenve lattam,hogy az oviba valo lepcso ket normalis fokbol all.De igy van helyesen mindenek oszezsugorodnak csak egyedul Isten kell,hogy novekedjen nagya benunk.

iri írta...

Ez ujbol olyan jo Eva!Koszonom, hogy megosztottad!