2013. július 25.

A TEGNAP UJBOL ELSZALASZTOTTAM A SZERDAI TEAZAST

Es azon gondolkodtam legyen belole "Csutortoki teazas", de nem megy , mert amellett , hoggy megzavarnak nemelyeket, s ujbol be kell allitsak orajukat atteve szerdarol csutortokre, vagy eppen azt gondolnak csutortokon , hogy szerda , hat inkabb megvarom a jovo szerdat, ha ez meg be van irva eveim soraba,ha az Ur megengedi.Ugyhogy kedves J.probalok ugyancsak szerdan egyutt teazni veletek, barmennyien is legyunk , mert ugyebar nem a szam szamit hanem a szivbol valo reszvetel.Mert ugye en is mind azon igyekszem , hogy utolerjem onmagam, mert nem tudom hova rohanok elore s ezzel csak veszitek, veszitem a szep bejegyzeseket , mert belefeledkezem a kepek nezegetesebe a Book-on(vagy buktaton)Mert mint mindenhol vannak hasznos dolgok is (most nem onmagam mentegetem) ha csinjan banunk vele ugye s nem megy egyebek rovasara.Mint peldaul bementem Evi (koszonom, hogy nalam jartal) blogjara es sok szep dolgot elszalasztottam.Es meg hany lehet, visszapotolom-e utolag?
  Nem mintha muszaj mindent elolvasnom, tudnom,hanem azert mert egy
kis csalad vagyunk itt a blogvilagban, s azert meg meghittebb mint egyebek,s illik egymasrol tudni, egymast batoritani.Nem mintha az elo vilagban ez nem valosithato,de itt omlik neha a lelek , s ezt kell tamogatni, megbecsulni , ertekelni, mert mindannyiunknak (nemelyikunknek) szuksegunk van erre.
Hat akkor aldott "szerdai teazast"

1 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

nagyon varom a meghitt egyutletek szerdai alkalmait,