2013. március 18.

HETFOTOL HETFOIG

Azt mar mondanom sem kell , hogy nemcsak a het , de meg a nap sem telhet el Isten Igeje nelkul! Ez az elteto eronk, ez biztat,iranyit, fedd, mint ahogy Pal is megmondja a Timoteusnak irt leveleben.A teljes írás Istentől ihletett és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre,
Nagyon fontos szamunkra ismerni Isten Igejet mert ha azt nem ismerjuk nem ismerhetjuk akaratat, s ha nem ismerjuk akaratat nem cselekedhetjuk A ki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat, az szeret engem; a ki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, én is szeretem azt, és kijelentem magamat annak ha azt nem cselekedjuk  A ki nem szeret engem, nem tartja meg az én beszédeimet: és az a beszéd, a melyet hallotok, nem az enyém, hanem az Atyáé, a ki küldött engem.
S micsoda csodas igeret: Nem javára válnak-é az én cselekedeteim annak, a ki igazán jár?
Ezert hat jarjunk hetfotol hetfoig az Ige fenyeben!

Nincsenek megjegyzések: