2012. november 19.

HETFOTOL HETFOTOL





David legszebb zsoltarai az uldoztetesben, szenvedesben szulettek,s a legcsodalatosabban zengett a hur mikor az ezekbol valo szabadulasbol halakat adott, dicserte az Urat.
Ezen gondolkodva , rajottem, hogy milyen gazdag, tartalmas evem volt a probatetel kozepette.
Ma csak eppen megemlitettem, de egy nap talan tobbet is beszelek errol.

 Az Istennek útja tökéletes; az Úrnak beszéde tiszta; paizsuk ő mindazoknak, a kik bíznak benne. 
  32. Mert kicsoda Isten az Úron kivül? És kicsoda kőszikla a mi Istenünkön kivül? 
  33. Az Isten, a ki felövez engem erővel, és tökéletessé teszi útamat: 
  34. Olyanná teszi lábamat, mint a szarvasé, és az én magas helyeimre állít engem. 
  35. Ő tanítja kezemet a harczra, karjaim meghajlítják az érczíjat. 
  36. És adtad nékem a te idvességednek paizsát, és a te jobbod megszilárdított engem, és a te jóvoltod felmagasztalt engem. 
  37. Kiszélesítetted lépésemet alattam, és nem tántorogtak lábaim.  Zsoltar 18

2 megjegyzés:

Sári mama írta...

Próbatétel, ahol az Úr a védelmezőnk és csak bizalmat vár tőlünk, hogy tökéletessé tehesse utunkat. Ez annyira csodálatos.
Drága Iri, remélem nem kések le arról, amikor eljön az ideje, hogy megoszd velünk Isten dicsőségére, amit a próbatétel során kaptál.

iri írta...

En is remelem , kedves Saci, hogy minel elobb leirhatom ,mert mar mais olyan csodalatos Iget kaptam.De majd minden a maga idejen!Koszi latogatasod!