2012. november 28.

HA SZERDA AKKOR TEA

Ezeket a viragokat oda tettem , mert ez van meg frissen az udvaromban , de a tea az cikoriabol van, egy kicsit besegiteni a lusta emesztesemnek.S mivel vasarnap meggyul az elso adventi gyertya, hat idetettem ezt az eredeti koszorumat is, mely nagyon tokeletlen szegeny, de koszoru.Tudjatok en nagyon szeretem a szepet,de a kezem nem all ra semmifele kezimunkara,vagyis raallna o csak eppen nem hoz ki semmit tokeletes szepseggel .Pedig nagyon torekszem, szivet ,lelket beleadok, s a vegeredmeny : tessek.Tudjatok a gyertyakat is gondoltam hadd fabrikaljam en, legyen minel eredetibb , aztan az is lett, mert , hogy ne kinlodjak kanocot kotogetni, kifeszitgetni, hat egy vekonyabb gyertyat allitottam a megolvadt viasz kozepebe, s ezert egy kicsit rutul all ott.(na nezd , hogy milyen profin irom le az egeszet,meg nekem is meglepi mert eloszor keszult).Egy kicsit hosszuva valt a zarojel, pedig nem jarja,de mind egy .(ez is zarojelben kene legyen)
A koszorum pedig mibol is van?Azt hiszem lathato de ratok hagyom.Azt is , hogy ne nagyitsatok fel , ne nezzetek nagyon kritikus szemmel, de azert ne is dicserjetek.Hat szoval igy allok.A fo az , hogy meggyujtsam a gyertyat advent elso vasarnapjan , jeleul annak, hogy nagyon varom Azt ki eletem megvaltoztatta, s Neki koszonhetoen , tudok szembenezni tokeletlensegeimmel,s elhordozni, anelkul , hogy magam allandoan hasonlitgassam , vagy eppen elbatorodjam.
Hat akkor jo teazast,s nezzunk elebe az izgatott varakozasnak, felkeszulve eberul Arra aminek jonnie kell, megha keslekedik is!


Zsidok 10:37

 Mert még vajmi kevés idő, és a ki eljövendő, eljő és nem késik.

11 megjegyzés:

márta írta...

Szerintem ez nagyon szép. (Nem mondanám, ha nem így gondolnám.) Azért, gyönyörű, mert lelke van, kifejezi a tiédet, az igyekezetet, a készülődést, mindent ami fontos.
Köszönöm ezt a teázós sorozatot.

iri írta...

Marta, koszonom,latogatasod,szep szavaid,elfogadom.Aldott varakozast!

Latod en ezekre nem is gondoltam, milyen jo, hogy eljottel teazni,mert gazdagitottal:"kifejezi a tiedet,az igyekezetet, a keszulodest,mindent ami fontos."
Koszonom, hogy segitettel melyebbre asni!

Monika írta...

Drága Iri!Nekem nagyon kedves a koszorúd,mert benne van a szíved.A vágyakozásod az Úr után és át tudtad adni a bejegyzéseden keresztül nekem is ezt az örömteli várakozást: ez a CSODA! Köszönöm,hogy vagy!!!!Szeretettel!M.

Névtelen írta...

Thіs is νeгy fascinating, You're an overly skilled blogger. I have joined your rss feed and look ahead to seeking extra of your great post. Additionally, I have shared your website in my social networks
Here is my blog post : galaxys3.fr

iri írta...

Koszonom Mammka ,kedves vagy!

Kiss Judit írta...

No hát akkor most teázok én is.
Az adventi koszorúd nagyon szép. Egyedi, nekem ezért tetszik nagyon. És az értéke is sokkal több, mintha megvásároltad volna. A nyugdíjasok tettre kész asszonya vagy! Hétfőn kézimunka estünk is lesz a nőkkel, de jó lenne ha itt lennél!!!!!

iri írta...

Orvendek Judit, hogy velunk tartottal.Bizony nagyon szeretnem, ha ott lehetnek!Foleg, hogy tanuljak, na meg a egyutt toltott ido, kozosseg,nagy ertek!

Marietta írta...

Igaza van Mammkának! Szíved van benne, amit szeretettel készítettel!
Úr legyen veled szeretteiddel együtt!

Ezt küldöm neked és kedves Olvasóknak!

"Minden gondotokat őreá vessétek, mert neki gondja van rátok."
(1 Péter. 5,7)

Biztos voltál már valamikor olyan helyzetben, hogy megkérdezted: "Isten nem törődik velem?". A tanítványok kérdezték ezt Márk evangéliumának 4. részében. Egy hajón voltak a tavon, amikor feltámadt a szél és nagy vihar lett. A víz időnként átcsapott a hajó felett, ami kezdett megtelni vízzel. Jézus aludt. A tanítványok felkeltették és feltették neki a lehető legfontosabb kérdést: "Mester, nem törődsz azzal, hogy elveszünk?". (Mk. 4,38) Mi a helyzet veled? Vajon Istent érdekli a kifizetendő rezsid, az egészséged, hogy sikeres, vagy sikertelen vagy az életben? Érdeklik a gyerekeid és az oktatásuk, vagy hogy valaha is megházasodsz-e, vagy sem? Érdekli a vita a barátoddal, vagy, hogy hogy érzed magad ma reggel? Isten azt mondja: "Naná, hogy érdekel! Én gondoskodó Apa vagyok."
A Máté 6,31-32 írja: "Ne aggódjatok tehát, és ne mondjátok: Mit együnk? - vagy: Mit igyunk? - vagy: Mit öltsünk magunkra? Mindezt a pogányok kérdezgetik; a ti mennyei Atyátok pedig tudja, hogy szükségetek van minderre." "De keressétek először az ő országát és igazságát, és ezek is mind ráadásul megadatnak nektek." Az Írás azt mondja, Istent érdekli az életed minden egyes kis részlete. Ez annyira hihetetlen, hogy fel sem bírom fogni. Isten gondoskodó Isten. Ő törődik az életed minden egyes részletével. A szeretet mindig válasz a szeretetre. A Biblia azt mondja: "Mi tehát azért szeretünk, mert ő előbb szeretett minket." (1 Ján. 4,19) Mikor így beszélsz: "Nem szeretem Istent", az azért van, mert nem fogtad fel, hogy ő valójában mennyire szeret téged. Ő az életed minden apró részletével törődik.
Ő irgalmas és gondoskodó Apa.

iri írta...

Koszonom Marietta, kedves szavaid s mindig helyenvalo batorito Igeket!

Névtelen írta...

Olyan jó volt olvasni,ügyes vagy Iri drága,Boriska

iri írta...

Te pedig nagyon draga Boriska!