2012. szeptember 24.

HETFOTOL HETFOIG

Kereszeny eletemnek ket fontos fenypontja volt mely egyben fordulopont is.
Elso amikor a kolozsvari radioban elhangzott predikacio altal Isten Igeje  ujjaszult s megertettem eletem celjat, azt , hogy nem onmagamert hanem Krisztusert elek ezen a foldon, s egy fontos dontest hozhattam. ami eletem 180 fokkal forditotta el.
A masodik pedig joval a hivo kereszteny eletben benne leven a Romai levelet tanulmanyozva megertettem a 7 es 8-ik szakaszt s ez nagymertekben befolyasolta tovabbi eletem.
Tudniillik mindjart megteres utan abban a boldog legies allapotban vagyunk, azt gondolvan , hogy maris a menyorszagban elunk, viszont keves ido utan mikor rank zudulnak a probak, mint hideg zuhany jon annak a felismerese, hogy bizony csak az allapotunk volt tokeletes s nem mi is.Es ez nehezen erinthet.Ez tortent velem is , szinte egyensulyt vesztettem, s allando harcot vivtam termeszeti enemmel, s mikor mar azt gondoltam kesz felul kerekedtem, ra kellett jojjek , hogy bizony ugyanaz vagyok. Mert tudjuk, hogy a törvény lelki; de én testi vagyok, a bűn alá rekesztve. 
  15. Mert a mit cselekeszem, nem ismerem: mert nem azt mívelem, a mit akarok, hanem a mit gyűlölök, azt cselekeszem. 
  16. Ha pedig azt cselekszem, a mit nem akarok, megegyezem a törvénnyel, hogy jó. 
  17. Most azért már nem én cselekszem azt, hanem a bennem lakozó bűn. 
  18. Mert tudom, hogy nem lakik én bennem, azaz a testemben jó; mert az akarás megvan bennem, de a jó véghezvitelét nem találom. 
  19. Mert nem a jót cselekeszem, melyet akarok; hanem a gonoszt cselekeszem, melyet nem akarok. 
  20. Ha pedig én azt cselekeszem, a mit nem akarok, nem én mívelem már azt, hanem a bennem lakozó bűn. 
  21. Megtalálom azért magamban, ki a jót akarom cselekedni, ezt a törvényt, hogy a bűn megvan bennem.  S ez igy ment addig mig a Romai levelet tanulmanyozva hirtelen vilagos lett elottem , hogy bizony a termeszeti enemtol nem lettem mentes ujjaszuletesemkor, Mert gyönyörködöm az Isten törvényében a belső ember szerint; 
  23. De látok egy másik törvényt az én tagjaimban, mely ellenkezik az elmém törvényével, és engem rabul ád a bűn törvényének, mely van az én tagjaimban. 

 csak eppen mar nem lehet ur felettem, mert

Nincsen azért immár semmi kárhoztatásuk azoknak, a kik Krisztus Jézusban vannak, kik nem test szerint járnak, hanem Lélek szerint. 
  2. Mert a Jézus Krisztusban való élet lelkének törvénye megszabadított engem a bűn és a halál törvényétől.
Ez a felismeres nagy szabadulast jelentett szamomra mert mar nem kellett magamra figyelnem, hanem egyszeruen elfogadtam, hogy ilyen vagyok s ezutan mar arra oszpontositottam, hogy Krisztusban novekedjem, hagyvan , hogy az Ige legyen tovabbra is elette bennem, s igy mindinkabb kiszoritva a termeszetfeletti azt mi termeszetes.Es ilyenforman:
 Mert a mi a törvénynek lehetetlen vala, mivelhogy erőtelen vala a test miatt, az Isten az ő Fiát elbocsátván bűn testének hasonlatosságában és a bűnért, kárhoztatá a bűnt a testben. 
  4. Hogy a törvénynek igazsága beteljesüljön bennünk, kik nem test szerint járunk, hanem Lélek szerint. 

Halleluja!

1 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Hala,hala,hala haleluja Istenunknek .