2012. augusztus 31.

SZERDAI TEAZAS MARGOJARA

Elmaradt ujbol, s nem masert , csak eppen atugrottam s a tegnap  jutott eszembe , hogy nem szerda , hanem csutortok van, s ha most azon ragodnek megint , hogy tul gyorsan telik az ido , hat csak eppen nem vagyok eleg oreg ahhoz, hogy egyfolytaban ismeteljem magam.Egyetertek velem kedves hatvanasok?
Most mar eppen azon tunodom, hogy mind kevesebbet irok ide(ez is ismetles), mert konnyebb lajkolni, vagy eppen megosztani a mas gondolatait, vagy koztudatra felrakni egy kepet s szamolni a lajkokat, mint egy valamire valo gondolatot megfogalmazni naponta.Azert meg remenykedem, hogy ezen valtoztatok, nem masert de elsatnyul nagyon az erre hasznalando izomzat.
Meg ugye itt nem is tudod ha valaki meg olvas-e , vagy mindenki atkoltozott a Facebook-ra, s meg akkor is ha surun hajtogatom , hogy hat magamert irok, jol esik egy -egy nehanapjan ittfelejtett megjegyzes.

9 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

Drága Iri, én olvaslak, ha nem is írok megjegyzést mindig!
Én már átköltöztem oda...vagyis mondhatni, mert ott sem írok sokat már...

iri írta...

Orvendek ennek Kriszta!Koszonom!

Györgyi írta...

Nem hagyom ki én sem,mert azért ez személyesebb és közelibb mint a facebook:)

Gogyan Eva írta...

Nagyon sajnalnam ha nem olvashatnalak kedves baratnom.Meg ha ketecsken maradnank is ugy varnam otletes megjegyzeseidet,batorito szavaidat es a draga igeket melyek altal sokszor megvigasztaltal vagy eppen batoritottal.
"Ne add fel a remenyt ,hisz van megoldas
Jezusban ki a Golgotan erted adta magat."
Hirtelen ez enek sorai juttak eszembe

Névtelen írta...

:)
JH

iri írta...

Gyorgyi en is ugy erzem!Koszi!

Draga Eva,orvendek minde latogatasodnak!

Johanna , te vagy?:)

iri írta...

Most mar ha azzal lennek vadolva , hogy megjegyzes vadassza lettem,akkor is orvendek , ha mind irnatok akik olvastok.Mert hat jo oromot szerezni!

Veress Róbert írta...

Nem, ne költözük a fészbukkra!, amennyiben lehet. Mi megpróbáljuk hasznosan-értelmesen felhasználni...és nem örülünk egyáltalán annak, ha gyermekek például nem megfelelően, veszélyesen vannak ott. Ránk van bízva, hogy az eszközeinket hogyan tudjuk kihasználni.
A jó írások, szép gondolatok pedig célba találnak!

iri írta...

Koszonom kedves hozzaszolasod!Egyetertek velemenyeddel!