2012. március 8.

KOSZONOM EVA

A DIJAT  
                                         

Most kerult ra a sor , hogy eleget tegyek igeretemnek.Mivel Eva olyan szemely aki nagyon figyelmes tud lenni blogger baratnoivel s meglep kedvessegevel,oromomre szolgal, hogy feleljek hivasanak.
Atvettem a dijat s a szabaly, hogy 7 dolgot irjak magamrol.
Nem fogom pontokba szedni, inkabb kerekre formalom, mert nincs kezdete es vege , mert az orokkevalosagban kezdodott s oda torkollik.Az , hogy olyan vagyok amilyen vagyok azert van mert az Ur szeretett sz orokkevalosagbol, s mikor meg bunos voltam meghalt ertem, s mikor mar azt gondoltam osszecsapnak a hullamok fejem felett, O megfogott s kimentett sziklara helyezte labam s uj eneket adott szamba, s ez teljesen megvaltoztatott.Megvaltoztatta kapcsolatom csaladommal , embertarsaimmal.Megbekeltetett Istennel s bekesseget adott szivembe.
 S ehhez a szep Isten altal szott mesehez viszonyul egesz lenyem:
                   szeretem csaladom,embertarsaim,szeretek felfedezo utra jarni az Igeben, s legnagyobb gyonyorusegem mikor ujabb es ujabb igazsagokat fedezek fel.Szeretem Istennel valo kapcsolatom, mert biztonsagot ad eletemnek, igeretei eletem elteto ereje.Szeretem a blogvilagot, mert erdekes kapcsolatokat jelent szamomra,uj aldott embereket ismerni meg.Nem szeretem az egyhangusagot, de neha a gyors , szpontan valtozasok kifarasztanak(ehhez azt hiszem fiatalabbnak kene legyek) ,igy korbejarva mind oda kerultem ahonnan elindultam,szeretem az Urat orokkevalo szerettel.

     Tovabbadom mindannyiotoknak.

2 megjegyzés:

Marietta írta...

Gratulálok! Úr legyen veled és szeretteid életében is!

Éva írta...

Kedves Iri!
Köszönöm a bejegyzésed, örülök, hogy írtál Magadról!
Ne haragudj, hogy soká válaszolok, de mostanában kevesebbet vagyok fenn,ill.inkább csak olvasok akkor is, mint írok.
De nagyon sokat gondolok Rád és sok erőt kívánok Neked az unokáid körében, a tanuláshoz is:-)Ezzel sokszor mi is megküzdünk, pedig az én gyerekeim és köztem még nincs is akkora generáció-különbség!Szeretettel:Éva