2012. március 15.

AZERT REMENYKEDEM HOGY

                                                            

Egeszben fogok kikerulni ebbol az unoka ugybol,de ez a mai nap nagyon gondolkodoba ejtet.Ha be nem megyek Judithoz  ki eppen teazgat es irja nala , hogy csutortok, eszre sem veszem , hogy egyszeruen atugrottam a szerdat.Eszrevettetek-e?Vagy nalatok is igy telik az ido?
Lehet ezert is nem volt sok latogatom.
 Meg azon sem csodalkozom mar , hogy ma az iskola taskat a Penny-ben hagytam(tuk)es csak nehany orara vettem eszre mikor ellenorizni akartam a Jonatan iskolai tevekenyseget.
Nem is csoda ha volt batorsagom 5 gyerekkel menni vasarolni (3, 4, 6, 7 es 13 ev).Elkepzelitek mi volt ott s mi kerult a bevasarlo kosarba.Meg arrol is meggyoztek , hogy ket tasakos arut is vegyek(nagyon ellene vagyok a mindenfele chips-nek, inkabb 3 orat izzadok a konyhaban a sutessel)
Mennem kell mert ma estere pizza lesz.

9 megjegyzés:

Marietta írta...

TÚRMEZEI ERZSÉBET
IGEN ATYÁM

Igen, Atyám, mert így kedves előtted,
Öröm vagy bánat ér, akármi gyász,
Kezed megáld mosolyt, borút vagy könnyet,
S a lelkem békén, csendben rád vigyáz.

Igen, Atyám, ha hű karod vezérel,
S közeleg fényivel a messze cél,
Kísértés, támadás viharszelével
Pokol hatalma is feléd segél.

Igen, Atyám, ó, mindenen keresztül!
Igen, Atyám, ború vagy fényözön
Tetőled száll rám, atyai kezedből.
A földön másban nem gyönyörködöm.

Igen, Atyám, az évek úgy sietnek,
Számuk kiméri hűséges kezed.
S Te társz kaput megfáradt gyermekednek,
A boldog óra ha elérkezett.

Megyek, amerre utam kijelölted.
Úgy hív, úgy vár a szent atyai ház.
Igen, Atyám, mert így kedves előtted,
A lelkem békén, csendben rád vigyáz.

Marietta írta...

Páskulyné Kovács Erzsébet:
TÛNÕ PILLANATOK

Tudod, az élet elmúlik,
mit írhatnék Neked?
Osztogasd szét szíved javát:
Kincsed, szereteted.
Tudod, az élet oly rövid,
de minden perc tanít.
Tûnõ pillanatok útján
Isten szeretni hív.
Tûnõ pillanatok útján,
mint a hajszálerek:
behálózza életünket
az égi szeretet.

Kiss Judit írta...

sok erőt Iri. Biztos nem könnyű ennyi gyerekkel, de kitartás, nincs már sok, érkeznek a szülők hamarosan.
Hát csak az jut eszembe, amit a Bölcs régen papírra vetett, hogy mindennek megvan az ideje.

Éva írta...

Hát Iri, ma már másodszor megnevettettél!Pontosabban harmadszor!Először azzal, hogy szerinted nem akarjuk részletesen ismerni a napjaitokat!Ez már így, ebben a formában szinte keringőre felhívás, hogy meg akarjam ismerni!Aztán azzal, hogy reméled, egészben jössz ki az unokaügyből!Annyira bírom a humorod, ahogy fogalmazol!:-)S végül azzal, hogy nekem se tűnt fel, hogy ma nem szerda van, csak mikor most felhívtad rá a figyelmemet!:-)Komolyra fordítva a szót, én nagyon örülök neki, hogy ennyire jó humorral állsz a dolgok elé és annak is, hogy példát mutatsz minden nagymamának, hogy nincs lehetetlen, mindent megpróbálsz, még tanulni is a gyerekekkel.Kívánok sok erőt, kitartást és humort továbbra is és remélem, hogy mindazt, amit teszel megbecsülik a gyermekeid és örömöd is leled benne, a nehézségek ellenére!

Sári mama írta...

Drága Iri! Egészben fogsz, fogunk kikerülni az unoka ügyből :) olyan jót mosolyogtam a történeteden és annyira megnyugtattál. Szerdán én hoztam haza a 8 éves unokámat az iskolából, most nem ötőjükkel mentem és mégis elmaradt egy csomó dolog. Ott maradt az iskolában Hanna cipője, ami tavaszi, most csizmában kell lennie a 20 fokban. A március 15-ei ünneplő ruhát is bent felejtettem, a bátyus - aki beteg - leckéjét elkértem az osztálytársaktól, de mivel az iskolában tartják a könyveket, füzeteket, azt nem hoztam haza, szóval nem fog tudni pótolni. A gyógyszertárba bementem, de ki is jöttem, mert a recept otthon maradt.

A Jóisten áldjon Benneteket és adjon erőt Neked a továbbiakhoz, terhet tudod annyit kapunk amit elbírunk. Próbálj amennyit csak tudsz pihenni! Ne felejts el enni és igyál sok teát! :)

iri írta...

Ugy van Marietta ahogy a vers mondja a foldon masban nem gyonyorkodom
Koszonom Judit
Orvendek Eva hogy batoritasz azzal hogy hasznos lehet a veszodesem a reszletekrol meg gondolkodom mert nem szeretnem ha valakit elijeszt
Sari mama akkor meg nincsen veszve nalam mert nehany fokkal jobban allok

Bocsanat ez a komment minden ekezet nelkul van mas gepen vagyok s nem akar semmit rendesen csinalni de remelem igy is kibogozzatok s amugy is rajovok milyen fontos lehet egy kis vesszo vagy pont

Gogyan Eva írta...

kedves de hu nagy feladattal bizott meg az Ur.Meg soron kovetni is belefaradok ha csak olvasom a sok tehendod mit vegzel,de hiaba mindenkire az Ur anyit biz amenyit el tud vegezni.Nem hiaba peldas Nagyi vagy szamomra.Isten tartson meg tovabra is erovel,egeszseggel,bekeseggel es jo kedvel.

iri írta...

Koszonom Eva!

Anikó írta...

Sok erot kedves Iri!Azt uzeni Elena hogy nem engedi a blogod hogy kommentet kuldjon es megkert hogy ha tudod alisd be az uzenofalat.Koszoni elore is.
Aldott hetveget!