2011. október 4.

A NAP GONDOLATA

Az ember mindent kino.Kinovi a gyerekkori ruhat, cipot.Kino a szulo olebol.Kino a gyerekkori szokasokbol.
Kino , mert ez az elet rendje.Nagykoruva lenni.Egyesek hamarabb , masok kesobb.Nemelyek erossekke, izmosokka valnak , mig masok gyenge, minden kisebb lengesre reagalva, a korokozokkal nem tudvan felvenni a harcot.Mar nincs a szulok vedelmezo karja, sajatmaguk kell dontsenek , harcoljanak.A kiskorukban megtanult szabalyok szerint.
  Ezek a gondolatok szulettek bennem , mikozben az Ur elott alltam s szokasom szerint (mit jonehany eve teszek) egy pici erintest, egy halk szot kertem.Mert az Ur gyakran szolt hozzam Igeje altal de mar nagyon regen nem ugy mint az elejen szokott.
Es akkor ma jott az aldott gondolat:
    Hiszek mert jol erzem magam , vagy jol erzem magam mert hiszek?!
Megdobbentem.
Ugy van ez! Kertem az Ur kijelenteseit egyreszt azert is , hogy oromot okozzon.Pedig Neki annyi igerete van arra , hogy nem valtozott O ugyanaz , s amit igert azt be is valtja.
Az en reszem , hogy ezt mind elhigyjem Neki s megbizzak Benne.Teljesitve a magam reszet: engedelmesseget.

3 megjegyzés:

Magdi írta...

"hiszek, mert jól érzem magam, vagy jól érzem magam, mert hiszek"-ez tényleg elgondolkodtató...
köszönöm, Iri:)
megengeded, hogy kölcsönvegyem tőled és én is továbbadjam ezt a gondolatot?!...

iri írta...

Oh nagyon szivesen, orvendek , hogy neked is hasznalt mert engem is boldogga tett!

Gogyan Eva írta...

MINDKET KIJELENTES HELYES ES CSODALATOS SZAMOMRA.