2009. április 15.

LANKADAST

Eszleltem az utobbi idoben szellemi eletemben.Mintha szaradna a lelek,ritkulna az orom,szallna el a boldogsag.
Ilyenkor erosen kialtok az Urhoz hogy tarja fel mi az oka ennek.Igy tettem most is Konyorogtem Uramhoz frissitse fel bennem a lelket,s tarja fel allapotom mibenletet.Legyen aldott az O szent neve,hogy irgalmazott,s mar az elso imanap(ezen a heten mint mondtam nagyhet van itt, s minden este egy orat osszegyulunk imara)
Itt latta jonak az Ur hogy valaszt adjon keresemre.Azt nem emlitettem,hogy miota megtertem az Ur mindig kirendelt szamomra valamilyen munkat.Az utobbi idoben nem volt valami kulonosebb munka ram bizva,s ez is zavart ,talan nem tart az Ur erdemesnek arra hogy munkat bizzon ram.S erre is valasz jott.
Eloszor is A teljes írás Istentől ihletett és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre,
17. Hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó cselekedetre felkészített.
2Tim.3:16-17.
S hogy semmifele ketsegem ne legyen afelol hogy az Ige bovebb tanulmanyozasara hivja fel figyelmem,ujabb Iget kaptam: Ha szavaidat hallattad, én élveztem azokat; a te szavaid örömömre váltak nékem és szívemnek vígasságára; mert a te nevedről neveztetem oh Uram, Seregeknek Istene Jeremias 15:16.
Igen be kell ismernem,hogy az utobbi idoben bizony nagyon "vazlatos "volt az Ige tanulmanyozasa.Szeretnem minel inkabb elmelyedni benne , hogy bevaltsa az Ur Igejet eletemben.Elette legyen szivemben.Aldott legyen O hogy nem hagy cserben.
Ma is ugy megorvendeztette szivem egy ujabb Igejevel.De errol majd holnap mert keso van.

2 megjegyzés:

Tündi Daika írta...

töltsön be az Úr az Ő örömével:)

Mónika írta...

Áldja meg az Úr!Milyen jó hogy bármivel mehetünk az Úr elé,és Ő mindig és mindig megújít bennünket!Nagy az Ő Kegyelme!Dicsőség az Úrnak!